Gå til innhold

Half Life2 mod er FERDIG! mange bilder 28.04


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan hende at neste update ikke blir før i neste uke.

Har noe penger, men jeg vil ikke skrape lommeboka helt. Får ganske mye penger i neste uke så da blir det ny update, men jeg kan laste opp noen bilder slik at dere får se hva jeg har gjort hittil.

 

Det jeg mangler for at jeg skal bli ferdig er:

 

- Skruer o.l.

- Lakk

- Et graverings tilbehør til dremelen (har et men det er for stort til det jeg skal gjøre)

- Kappskiver

 

Så det er ikke så mye som skal til!

Lenke til kommentar

Her er bildene av det jeg har gjort så langt:

 

Sidedøra, som dere sikkert ser så ser dere at noen plasser så har jeg klart å tette porene slik at lakken ble helt glatt.. Jeg har tenkt til å gjøre dette på alt jeg lakker slik at jeg får en slik ujevn lakk overflate som kan se kult ut, hvis ikke så lakker jeg på nytt!

1.jpg

 

Sidedør nr. 2

2.jpg

 

Half Life2

3.jpg

 

Fronten

4.jpg

 

Enda et av fronten

5.jpg

 

Viftehullene i toppen, kuttet i en mer "røff" stil. Det blir kult. Skal lakkes over en gang til.

7.jpg

 

Hele kabinettet, klar til lakking osv :p

8.jpg

 

Viftegrillene

10.jpg

 

2x 120mm PAPST vifer

11.jpg

 

Alle lysene som skal inn, og her er det ikke noe kjære mamma! Det ser utrolig mye ut, men slik som jeg skal bruke de så er jeg sikker på at det blir bra.

12.jpg

 

Viftestyringa type Zalman.

13.jpg

 

4x 80mm vifter som også skal inn. Jeg er glad for at jeg har viftestyring, og JA jeg skal fjerne støvet :p

14.jpg

 

Strømforsyning. Herregud noe så vakkert! bZerk 500W.

15.jpg

 

Et til av PSU'en.

16.jpg

 

Og enda et.

17.jpg

 

Neste gang skal jeg bli nesten helt ferdig! :D

 

 

EDIT: fiksa det der med 80mm viftene! :)

Endret av perstian
Lenke til kommentar

Har fikset det nå. Jeg skal bruke alle 4 :)

Ny update kommer i løpet av uka. Har ganske mye skole som jeg må tenke på nå, og dama.

 

EDIT: jeg og en kompis står nede på datakjeden i Trondheim og hører musikk og surfer på nettet! gud så moro :D

Endret av perstian
Lenke til kommentar

Jeg er ikke lei av spillet, og de som mener de er det regner jeg med innser at de egentlig ikke er det likevel. Hvis du skjønner :ohmy:

 

Men jeg er sikker på at de fleste kommer til å se på dette som et eget moddet kabbis med lys, og at de ikke kommer til å mislike det pga. at det er HL2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...