perstian Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Har egentlig gjort ganske mye idag, men jeg gikk tom for lakk. Kommer ny stor update i løpet av helga, og det er bare å GLEDE seg! Har kuttet ut 2x 120mm hull til viftene og fiksa fronten, men jeg har enda litt igjen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Som sagt, gleder meg til neste update Fikk du de viftehullene fine og runde? (eller må jeg vente og se? ) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Hihi, det må du vente å se.. Hvis du ser på sidedøren når jeg har satt inn plexiglass så ser du "ramma" til Half - Life2 inngraveringa, slik "style" kjørte jeg viftehullene i. Vent og se Lenke til kommentar
perstian Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Det kan hende at neste update ikke blir før i neste uke. Har noe penger, men jeg vil ikke skrape lommeboka helt. Får ganske mye penger i neste uke så da blir det ny update, men jeg kan laste opp noen bilder slik at dere får se hva jeg har gjort hittil. Det jeg mangler for at jeg skal bli ferdig er: - Skruer o.l. - Lakk - Et graverings tilbehør til dremelen (har et men det er for stort til det jeg skal gjøre) - Kappskiver Så det er ikke så mye som skal til! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Her er bildene av det jeg har gjort så langt: Sidedøra, som dere sikkert ser så ser dere at noen plasser så har jeg klart å tette porene slik at lakken ble helt glatt.. Jeg har tenkt til å gjøre dette på alt jeg lakker slik at jeg får en slik ujevn lakk overflate som kan se kult ut, hvis ikke så lakker jeg på nytt! Sidedør nr. 2 Half Life2 Fronten Enda et av fronten Viftehullene i toppen, kuttet i en mer "røff" stil. Det blir kult. Skal lakkes over en gang til. Hele kabinettet, klar til lakking osv Viftegrillene 2x 120mm PAPST vifer Alle lysene som skal inn, og her er det ikke noe kjære mamma! Det ser utrolig mye ut, men slik som jeg skal bruke de så er jeg sikker på at det blir bra. Viftestyringa type Zalman. 4x 80mm vifter som også skal inn. Jeg er glad for at jeg har viftestyring, og JA jeg skal fjerne støvet Strømforsyning. Herregud noe så vakkert! bZerk 500W. Et til av PSU'en. Og enda et. Neste gang skal jeg bli nesten helt ferdig! EDIT: fiksa det der med 80mm viftene! Endret 16. april 2005 av perstian Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dette ser bra ut, liker det jeg ser til nå Men hvorfor skriver du 2 x 80mm, når det ligger 4 der? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 kanskje han bare skal ha inn 2 av dem Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Tenkte på det Kverna, men hvorfor ikke ta bilde av kun to av dem da? Men, la perstian svare selv Lenke til kommentar
perstian Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Har fikset det nå. Jeg skal bruke alle 4 Ny update kommer i løpet av uka. Har ganske mye skole som jeg må tenke på nå, og dama. EDIT: jeg og en kompis står nede på datakjeden i Trondheim og hører musikk og surfer på nettet! gud så moro Endret 16. april 2005 av perstian Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Utrolig bra arbeid.....blir pent dette ja *følgemedpådennetrådenja* Lenke til kommentar
MuD Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ser bra ut detta men er det ikkje litt kjipt og lage eit kabinett av eit spill som dei fleste folk er litt lei av? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Jeg er ikke lei av spillet, og de som mener de er det regner jeg med innser at de egentlig ikke er det likevel. Hvis du skjønner Men jeg er sikker på at de fleste kommer til å se på dette som et eget moddet kabbis med lys, og at de ikke kommer til å mislike det pga. at det er HL2 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kult prosjekt!! Farge på katodene? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Skikkelig bra arbeid! We want update... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Heer ja, bZerk PSU og greier.. Ser bra ut! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er ikke lei av spillet, og ser på dette som et selv-modda kabinett, med respekt siden det er bra Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå