pgdx Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Har en HTML-fil lagret som $code, og i den filen, finnes det en god del skit. Jeg vil fjerne veldig mye. Til nå har jeg fått fjernet det groveste, jeg har kun en tabell igjen. All infoen min finnes i én av kolonnene, og alle <td>-ene det gjelder, har en egen klasse. Derfor vil jeg ta vare på alle som begynner med <td class="klassen"> og til nærmeste </td>. Er dette en veldig kompleks oppgave? Edit: Vil forresten bare fjerne alle tagger som har med tabeller å gjøre, altså <table>, <tr>, <th>, <td> og de som avslutter taggene. Endret 8. april 2005 av drange_net Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har en HTML-fil lagret som $code, og i den filen, finnes det en god del skit. Jeg vil fjerne veldig mye. Til nå har jeg fått fjernet det groveste, jeg har kun en tabell igjen. All infoen min finnes i én av kolonnene, og alle <td>-ene det gjelder, har en egen klasse. Derfor vil jeg ta vare på alle som begynner med <td class="klassen"> og til nærmeste </td>. Er dette en veldig kompleks oppgave? det skulle ikke være så vanskelig EKS: //i eks en while løke //her $start_av_linje starten på linjen med eks 21 første tegn if($start_av_linje == "/* kode du vil ha*/"){} else { // slette kode } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå