Gå til innhold

Garantisak?

Anbefalte innlegg

Har en SL-45i som jeg igrunn er veldig fornøy med. Den er nå litt over ett år. Rett før den var et år gammel leverte jeg den inn til garantisak på et service-senter for å fikse noen bugs i software'n (de var egentlig ikke noe problem, men jeg gjorde det likevel når det ikke kosta meg noe). Da skifta de faktisk ut omtrent hele tlf; alle deksler, batteri, knapper, minnekort, software... Greit nok, jeg fikk igjen en tlf som så helt ny ut :smile:

Men, i går satt jeg med tlf i hånda når jeg fikk en melding. Vibratoren begynte å virke, men før den sluttet hørtes et ganske kraftig klikk og nå funker den ikke lenger :sad:

Spørsmålet mitt er om garantien gjelder nå? Får jeg ny garanti fra den datoen jeg fikk den igjen, eller gjelder fortsatt kjøpsdatoen? Det er ikke mer enn et par måneder siden jeg fikk den igjen fra service... Hvilke rettigheter har jeg egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det er 3mnd etter reperasjon som er fristen for reklamasjons saker. Så ta kontakt med service avdelingen og si hva som er problemet..

Vis gjerne fram servicelappen som du fikk hvis ikke så ligger su inne i systemet :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...