StarAngel Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har veldig lyst til å gi besteveninna mi en MP3 spiller til i morgen. Og håper noen kan hjelpe meg RASKT! her er hva hun trenger: Litt plass til noen sanger (1-5 gig holder i massevis) Rask overføring Lett å bruke/finne sanger osv Lettleselig display Enkelt å legge inn MP3 filer Good Batteritid Så bra lyd som mulig Liten og Lett Holdbar NB! hun må bruke den på jobben slik at den tåler å bli mistet i bakken en gang før den tar kvelden. forje MP3 spilleren gikk i bakken 1 gang og dermed gikk lyden på det ene øret og spilleren er ikke av de beste. Pris : Mellom 1000 og 2000 sånn CA. men er det en spiller som er verdt å bruke mer på så si fra... ta gjerne med noen tester og hvor den kan kjøpes Jeg håper så mange som mulig kan hjelpe meg for jeg trenger dette raskt! Kommer til å si fra om jeg finner en! og sier i fra hva jeg valgte! PS. Jenta blir 19 så det er sagt Lenke til kommentar
olaman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 iPod mini G2, da blir hun ikke bare veninne, If u know whatta meaaaan :) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 www.nomadworld.com mp3 spillere for enhver smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå