PoNdUs Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) har sett flere plasser her på forumet at dere skryter av elkjøp sitt tilbud på dette kortet. Var bortom og tittet på det... Og dette må jeg si den ser "crappy" ut. Trodde den så ut som de fleste andre men nei det ser billig ut. Så til dere med plexi styr unna :!: http://www.pyton.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2769 Dette kortet må jo være tøffere og er vel noen kroner billigere.... Endret 9. april 2005 av PoNdUs Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kortet er like bra som alle andre 6600GT kort med 2,0 ns minne Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 mulig det men det ser billig ut eller? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 nei, prisane på 6600GT korta begynnar å gå ned no, berre sjekk prisguiden her på hw.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 men det ser billig ut eller? Hvorfor spør du oss andre her? Har dine klamme pølsfingre tuklet med Elkjøp's salgsvare? Dvs.. har du *åpnet* pakka, antistatisk pose.. for å *se* på kortet inni? Dersom så er tilfelle.. søk hjelp..fort.. Joda.. det er "stygt".. ikke "horehusrød" PCB.. ingen blå LED's.. i det hele tatt.. ett grønt, grått og kjedelig skjermkort.. Men : Det *funker*.. og "klokker som f...." Hhar det selv i ett system.. og betalte kr.1395.. Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 men det ser billig ut eller? Hvorfor spør du oss andre her? Har dine klamme pølsfingre tuklet med Elkjøp's salgsvare? Dvs.. har du *åpnet* pakka, antistatisk pose.. for å *se* på kortet inni? Dersom så er tilfelle.. søk hjelp..fort.. Joda.. det er "stygt".. ikke "horehusrød" PCB.. ingen blå LED's.. i det hele tatt.. ett grønt, grått og kjedelig skjermkort.. Men : Det *funker*.. og "klokker som f...." Hhar det selv i ett system.. og betalte kr.1395.. Man kan bare se bak på esken så ser man åssen de ser ut.. Og her på elkjøp har de "stroppa" alle esker slik at man ikke kan åpne dem Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Fet utseende, dårlig ytelse : Dårlig utseende, fet ytelse Endret 8. april 2005 av w0lla Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ikke quote bilder, og hold dere On-Topic. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, jeg har sett korta. Jeg ser de faktisk daglig da jeg jobber i ett av varehusene. Hvordan kortet ser ut er jo totalt uvensentlig for ytelsen? Ville du heller hatt ett glorete rødt kort fullt av LEDs og dioder, see-through UV-vifte med jalla ytelse til 3 ganger pengene eller ville du hatt ett bra kort som faktisk yter til en normal penge? Jeg foretrekker det siste... Jeg er en av de som faktisk fortsatt ikke har plexi-vindu i kabinettet mitt for å skryte av nettopp "fancy" hardware, vannkjølinga mi, cable-sleeving på alt, uv-lys og drit... Jeg vil ha ytelse. Eneste som trenger å se bra ut, er i grunn skjerm, mus og tastatur... Og der er jeg dekket; NEC 2080SXi-B, UltraX-flat tastatur fra Logitech og x-antall forskjellige muser til etthvert behov... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 tur... Og der er jeg dekket; NEC 2080SXi-B, UltraX-flat tastatur fra Logitech og x-antall forskjellige muser til etthvert behov... Jeg stoler ikke Elkjop, en venn kjøpte ferdi data,med 3 års forsikring, data'en funka ikke, reparerte data'en 6( ja, hele 6 ganger) uten resultat, (og vennen min var ikke så flink med norsk, stakkar) og de ville ikke rett og slett gi pengene tilbake. MEN jeg ringte og klagte 2-3 timer og fikk pengene tilbake Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er mulig at kortet ser billig ut. Men det er den beste stock viften som er på det. Hører ikke kortet og allikevel har det lave tempraturer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Er mulig at kortet ser billig ut. Men det er den beste stock viften som er på det. Hører ikke kortet og allikevel har det lave tempraturer. Kan bare bekrefte ovennevnte utsagn.. Kortet yter er aldeles glimrende.. og vifta er nærmest lydløs.. Mitt kort bråker dessverre.. men det er ikke vifta sin skyld.. Kondensator(er)/kretser lager en intens "gnisselyd" under 3D.. Mulig det går mot angrefrist/nytt kort.. Endret 8. april 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå