GRendal Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 hei tenkte meg en 80GB s-ata disk. hva er den som tilbyr best forhold mellom ytelse og støy?så litt på seagate sin, men var litt blanda kritikk i brukererfaringer.... samsung sin er visst den som holder best kjeft, men ytelsen er visst litt under pari.... hva sier ekspertene? Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 kjøp deg Western Digital Raptor Harddisk --> 73,4gb 10000rpm S-ATA Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) forresten, hva skal du bruke den til? btw, gå for WD sine harddisker... har vært litt tull med seagate sine... har vært trofast mot WD alle mine år og har aldri blitt svikta ^^ Endret 9. april 2005 av Chizzi_RoXe Lenke til kommentar
godal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 hei tenkte meg en 80GB s-ata disk. hva er den som tilbyr best forhold mellom ytelse og støy?så litt på seagate sin, men var litt blanda kritikk i brukererfaringer....samsung sin er visst den som holder best kjeft, men ytelsen er visst litt under pari.... hva sier ekspertene? "best" uten å ta hensyn til pris er nok raptor. Tar du hensyn til pris, er det helt klart samsung. Husk også at harddisk ytelse har som regel svært lite å si i vanlig bruk. Hvis du ikke skal kjøpe raptoren ville jeg lagt på 200 og fått meg 200 gb, du får alltid bruk for det Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 forresten, hva skal du bruke den til? btw, gå for WD sine harddisker... har vært litt tull med seagate sine... har vært trofast mot WD alle mine år og har aldri blitt svikta ^^ skal spille WOw | Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå