PrayingMantis Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg angrer litt nå fordi jeg bestilte litt stæsj fra Microplex for to dager siden, og fant denne kortleseren som jeg fikk litt lyst på også. Litt kjipt å bestille en sak til 300 spenn og måtte betale porto bare for den, men jeg får se. Jeg lurer litt på de forskjellige kortene jeg får brukt og hva slags duppeditter som bruker de 6 forskjellige kortene. Eneste jeg vet så langt er at digital kameraet jeg har bruker et Memory Stick Card, og at en mobil jeg har planer om å kjøpe har MultiMedia Card(MMC). Noen som har litt mer peil på de forskjellige korttypene som kunne fortalt meg litt mer Btw, den finnes i sort utgave også, og det er den jeg skal ha om det blir handel. Endret 8. april 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Litt kjipt å bestille en sak til 300 spenn og måtte betale porto bare for den, men jeg får se. Netshop har også den, det blir jo litt billigere hvis du velger å betale med kort, pluss at du slipper ekspedisjonsgebyret til Microplex. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Jøss, så mange svar Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Tenkte selv på å kjøpe meg den LianLi kortlesern (i svart) men kjøpte en SanDisk 8-i-1 ImageMate istedet for å bruke på bæbar. Men den LianLi lesern er sikkert fin, greit å kunne bruke de tomme 3,5" plassene til noe nyttig (for de av oss som ikke har stappa maskina full av harddisker da...). Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Den tar det aller viktigste for meg iallefall CF kort (Compact Flash for de som lurer) Bruker disse kortene i Canon kamera. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 har kortlesern selv, den tar CF og SD som jeg bruker selv i hvertfall. Og MMC og SM. Den er 6 in 1, så den tar vel noen andre rare kort også. Har den selv og synes den er veldig god og ikke minst stilig Lenke til kommentar
slettet Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har den sjølv i eit lian-li kabinett. Kjøpte den kun pga. lianli-finishen... Veldig greit at den kan bruker både internt og eksternt, og at det er usb2.0. Men det er to ting som er litt kjipe med den. * Det er grønne lys. (Lyser kun når det er kort i den..) * Den kjem opp som seks disker i datamaskinbehandlinga. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 * Den kjem opp som seks disker i datamaskinbehandlinga. Shit ass Er det virkelig nødvendig Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) * Den kjem opp som seks disker i datamaskinbehandlinga. Shit ass Er det virkelig nødvendig Lol. jeg har en som produsenten påstår er 22-in-1 leser. Vil jeg få opp 22 disker da? Hehe, neida, men vi har en sånn portable 6-in-1 leser på jobben og den kommer opp som 4 disker. Edit: Har faktisk ikke testa den 22-in-1 kortleseren min. Trudde den var kjekt å ha, men har aldri fått bruk for den. Endret 11. april 2005 av hakrist Lenke til kommentar
slettet Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Mnja.. Mulig det er fire disker.. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er jo veldig enkelt å disable de diskene du ikke trenger i device manager så slipper du å irritere deg over 4-5 drives du aldri kommet til å bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå