PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen som har oversikt over kalorier i forskjellig typer nøtter? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gå på dagligvarebutikken, og les på posen(e). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 jeg er interresert i nøtter når de ligger i skåler jeg.. Hjelpen vår har helt dem over i skåler forstår du.. Det er snakk om cashew-nøtter og pistasj. Vil gjerne også vite innholdet i peanøtter. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Null poeng i å telle kalorimengde i nøtter. De inneholder såpass mye bra (av typen sunt fett, bl.a.) at du kan spise det med god samvittighet, så lenge de er usaltede. Prøv gjerne usaltede Macadamia-nøtter. De koster endel til nøtter å være, men er verdt det. Nøtter er generelt sett veldig godt som mellommåltid, og stabiliserer blodsukkeret. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg er klar over det, de inneholder meg bekjent også godt med proteiner. Men jeg vil gjerne ha kaloriinholdet sort på hvit. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Cashewnøtter 15.3 46.5 32.5 616 (Protein i gram Fett i gram Karbo. i gram Energi i kcal ) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 per hundre gram? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 per hundre gram? mhm, er det ja Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Merkelig at det var så mye karbohydrater i cashew-nøtter. Oh well, holder meg til lavkarbonøtter personlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Pistasjnøttene nå. Noen i de tusen hjem som har en pakke liggende? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Pistasjnøttene nå. Noen i de tusen hjem som har en pakke liggende? Her finner du en god oversikt: http://www.pluss-lma.no/lommelegen/notter.asp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hmm, 2500 kJ tilsvarer vel i overkant av 500 kalorier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå