ronndi Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 enkelt spørsmål, gidder ikke sjekke i praksis. Vil det produseres bilde med en defekt /manglende CPU?? Dvs. vil første skjerm bilde i BIOS komme fram?? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvis du derimot tar den ut etter du har kommet inn i BIOS/Win så går det! Gikk i allefall med P1... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 ok, er inne i en feilsøkning Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Del problemet med resten på forumet så går det nok fortere eller vil du finne det ut selv? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 saken er at en kompis ikke får bilde på PCen, og da var spørsmålet om det var noen vits at han lånte en CPU av meg. (Han har testet alt annet HK,gfx, ram) Det har han nå fått, og jeg venter på resultatet. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg har fått beskjed fra bios om at cpu er skadet/ikke riktig montert. Jeg regner med at det er den beskjeden jeg får når den ikke finner en cpu. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 jeg har fått beskjed fra bios om at cpu er skadet/ikke riktig montert.Jeg regner med at det er den beskjeden jeg får når den ikke finner en cpu. du mener at du har fått den beskjeden på skjermen eller via feilpiping/koding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå