Nobrains Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har mer eller mindre bestemt meg for IBM. Lurer ganske enkelt på om noen har negative erfaringer med denne modellen, eller andre negative kommentarer. IBM Thinkpad R51 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Desverre ikke noen erfaringer. Men ville nok valgt en pc med bedre oppløsning på skjermen jeg da... Er kanskje bare mitt valg? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Desverre ikke noen erfaringer. Men ville nok valgt en pc med bedre oppløsning på skjermen jeg da... Er kanskje bare mitt valg? Dette er bare en 15" skjerm da, den kommer også til og bli brukt mye i docking med en ekstern 19" LCD. Jeg kan vel sette høyere oppløsning da ? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Maks. oppløsning (ekstern) 2048 x 1536 / 24-bit (16,7 millioner farger) Joda, stemmer nok det. Fant den infoen i den linken som du har gitt oss. Men uansett, skal vel bruke den skjermen som er på maskina også? Om ikke hadde du vel ikke kjøpt bærbar? Sjekk med noen kompiser på deres maskin, så vil du nok se forskjellen. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg har ingen erfaring med R51, men generelt så er ThinkPadene vanvittig stabile og pålitelige. Noen påsto at ThinkPad var den eneste "Wintel"-maskinen som gikk an å bruke... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Ikke vær redd for at maskinen er dårlig, ThinkPad er bra uansett Men ville absolutt vurdert T42/T43 om du har råd til det, med den får du SXGA+/UXGA skjerm og R9600/X300 Endret 13. april 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
EinarO Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er det noen som har sett disse 15" skjermene på R51 å kan gi en kort beskrivelse? Er 24-bit OK? Tenker også på lysstyrke og om de gir bra bilde ved max oppløsningen på 1024x768? (Ja, det er litt for liten oppløsning, men det er så langt opp i pris for å få noe bedre på en IBM. ) Lurer på å kjøpe en R51 til erstatning for min A22p som nå har holdt ut daglig tøff felt-bruk i 4år. ThinkPad Lenke til kommentar
tli Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hadde en T41 eller 42 i den forrige jobben. Skulle gjerne hatt den igjen, men det var en ting som var irriterende: Det er ingen windows-tast, så hvis du er avhengig av den er ikke ibm et ideelt valg. Ellers er det lurt å ha minst 512 MB minne. Edit: En måned siden trådstart, så det er kanskje ikke så aktuelt med tilbakemeldigner nå. Endret 5. mai 2005 av tli Lenke til kommentar
johang Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har sett denne maskinen med 1600x1200, da var det en veldig bra skjerm. R51 er sikkert en helt kurrant maskin, jeg har bare vært borti T30 (egen), R40, R50e, T41p og T42p. Liker definitivt T41p best. Perfekt balanse mellom utstyr. IBM er de beste wintel maskinene. Lenke til kommentar
EinarO Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Edit: En måned siden trådstart, så det er kanskje ikke så aktuelt med tilbakemeldigner nå. Tenkte det var greit å oppfriske (låne) tråden jeg, da det er nettop å høre erfaringer på R51 som er topic.... Anyone? R51 only please! Lenke til kommentar
heckting Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Sjekk thinkpads.com. Her er det mye info om alle thinkpad modeller. Endret 6. mai 2005 av heckting Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hadde en T41 eller 42 i den forrige jobben. Skulle gjerne hatt den igjen, men det var en ting som var irriterende: Det er ingen windows-tast, så hvis du er avhengig av den er ikke ibm et ideelt valg. Hva er et problem med det? Du har jo egne menyer for å stille inn taster for å få denne funksjonen (Ergo du kan bruke fks. alt tasten til dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå