Gå til innhold

Har en liten test av Venice 3200+ "OPPDATERT"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Supert :D

Hvort fekk du tak i den? :innocent:

Ja seriøst - hvor finner du den? Har lest en test av den PC Perspective - de klokka også 3200+ til 2.8 stabilt med luftkjøling UTEN å tukle med volt.

Jeg sitter med en gammel overklokket northwood som skal på hue&ræva ut så snart jeg får lønn og tak i en venice!!!!! Bruker vannkjøling selv og har troen på en god klokk :cool:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
55c sa du på hvilken kjøler?

Med XP120, med en 18db vifte. Har en annen vifte på den nå, men har ikke sjekket temps i det siste. Regner med den har falt litt. Den nye viften støyer nok ca 25db tenker jeg. 18db vifte ble rett å slett for lite når man klokker litt.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd med den patch SuperPI utgaven nei. De fleste mener jo den er "juks" så derfor har jeg styrt unna. Du har dobbel så mye cache som meg vet du. Derfor du nesten følger meg i SuperPI. Regner med å få en San Diego sample iløpet av uka, så får vi se hva den er god for ;)

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd med den patch SuperPI utgaven nei. De fleste mener jo den er "juks" så derfor har jeg styrt unna. Du har dobbel så mye cache som meg vet du. Derfor du nesten følger meg i SuperPI. Regner med å få en San Diego sample iløpet av uka, så får vi se hva den er god for  ;)

Jeg gleder meg til Sandy, men er ikke sikker på om jeg heller vil ha en 4400+ :p

EDIT: den er kansje på "San Diego" core, den har jo 1mb cache.

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar

Men hvis multiplier er locked, hva gjør man da??

Jeg undres. Litt grønn nå.

Jeg har nemlig samme minne og hk som galemann før her, som har sparket sin Venice opp mot 3GHz, og jeg venter i spenning! (3,5 volt)

Lenke til kommentar

Har ikke det desverre. Ser ut som "Cold-Buggen" ofte kommer lengre opp en før også. Har ikke sett noen som har problemer med å kjøre de i Prommy/Vapo. Er endel på XS selv, å siste jeg leste var om en som hadde funnet sånn en "Cold-Bugg" i sin Venice. Denne slo ikke inn før over -90 da. Kjørte han Cascaden sin på bare første steget (opp til -90) så funket CPU helt greit. Idet andre steget koblet inn, å han nærmet seg -108 så funket ikke CPU lengre. Hvis du tenkte på om buggen ville komme i Prommy'en din, så vet jeg ikke om noe annet enn å teste desverre. Har ikke noen Prommy for hånd som jeg kan teste den i desverre.

Lenke til kommentar

MP er låst oppover ja. Hva som gjøres? Man øker bare FSB selvsagt. Min 3200+ er 10x200 default. Jeg kan f.eks kjøre 10x280, eller jeg kan kjøre 400x7. Begge deler gir meg 2.8GHz, som er max den vil stabilt. (tviler på at alle HK klarer 400FSB da. Er helt på grensen av hva mitt DFI kort klarer ihvertfall)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...