smy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 nice skal blir en san diego 4000+ her nå den kommer Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Supert Hvort fekk du tak i den? Ja seriøst - hvor finner du den? Har lest en test av den PC Perspective - de klokka også 3200+ til 2.8 stabilt med luftkjøling UTEN å tukle med volt. Jeg sitter med en gammel overklokket northwood som skal på hue&ræva ut så snart jeg får lønn og tak i en venice!!!!! Bruker vannkjøling selv og har troen på en god klokk Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Ja seriøst - hvor finner du den? Tror jeg har nevnt det en gang før, men kan gjøre det igjen jeg. Det er en sample jeg har fått tilsendt av AMD. Endret 9. april 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fikk du tilsendt sånn helt uten videre ? Eller sendte du mail og spurte ? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Pen klokk @ luft der! Har du smiska med AMD eller? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Får samples av AMD gjennom jobb Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hehe, fin jobb du har der :!: Får du kjørt 4 brikker med 1T nå ? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Får du kjørt 4 brikker med 1T nå ? Har ikke fått testet dette nei. Har bare 2 brikker selv. Men tenkte jeg skulle låne 2 til til uka å få testet det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 55c sa du på hvilken kjøler? Med XP120, med en 18db vifte. Har en annen vifte på den nå, men har ikke sjekket temps i det siste. Regner med den har falt litt. Den nye viften støyer nok ca 25db tenker jeg. 18db vifte ble rett å slett for lite når man klokker litt. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Prøv med super pi med sse3 patch? Klarer 30 sec med min 4000+ på 2.8Ghz. Mvh Øystein ps! Hva du jobber som da? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Har ikke prøvd med den patch SuperPI utgaven nei. De fleste mener jo den er "juks" så derfor har jeg styrt unna. Du har dobbel så mye cache som meg vet du. Derfor du nesten følger meg i SuperPI. Regner med å få en San Diego sample iløpet av uka, så får vi se hva den er god for Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Pent er vel det riktige ordet i denne sammenhengen. Må også si at du har en alright jobb Endret 2. mai 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Har ikke prøvd med den patch SuperPI utgaven nei. De fleste mener jo den er "juks" så derfor har jeg styrt unna. Du har dobbel så mye cache som meg vet du. Derfor du nesten følger meg i SuperPI. Regner med å få en San Diego sample iløpet av uka, så får vi se hva den er god for Jeg gleder meg til Sandy, men er ikke sikker på om jeg heller vil ha en 4400+ EDIT: den er kansje på "San Diego" core, den har jo 1mb cache. Endret 2. mai 2005 av Skink_123 Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Men hvis multiplier er locked, hva gjør man da?? Jeg undres. Litt grønn nå. Jeg har nemlig samme minne og hk som galemann før her, som har sparket sin Venice opp mot 3GHz, og jeg venter i spenning! (3,5 volt) Lenke til kommentar
RocketArena Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ser bra ut dette, men har du mulighet å sjekke om den har "cold-bug'en" som jeg leser flere opplever på xtremesystems ? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Har ikke det desverre. Ser ut som "Cold-Buggen" ofte kommer lengre opp en før også. Har ikke sett noen som har problemer med å kjøre de i Prommy/Vapo. Er endel på XS selv, å siste jeg leste var om en som hadde funnet sånn en "Cold-Bugg" i sin Venice. Denne slo ikke inn før over -90 da. Kjørte han Cascaden sin på bare første steget (opp til -90) så funket CPU helt greit. Idet andre steget koblet inn, å han nærmet seg -108 så funket ikke CPU lengre. Hvis du tenkte på om buggen ville komme i Prommy'en din, så vet jeg ikke om noe annet enn å teste desverre. Har ikke noen Prommy for hånd som jeg kan teste den i desverre. Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Og multiplier? Låst? Hva gjøres da? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 MP er låst oppover ja. Hva som gjøres? Man øker bare FSB selvsagt. Min 3200+ er 10x200 default. Jeg kan f.eks kjøre 10x280, eller jeg kan kjøre 400x7. Begge deler gir meg 2.8GHz, som er max den vil stabilt. (tviler på at alle HK klarer 400FSB da. Er helt på grensen av hva mitt DFI kort klarer ihvertfall) Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Skulle gjerne sett en overklokket [email protected] mot en [email protected] i en test... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå