Gå til innhold

De stygge uvanene dine!

Grundig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er et slags tegn på at jeg koser meg. Spiser jeg god mat begynner jeg å riste med beina, spiller jeg kule spill begynner jeg å riste med beina og sitter jeg på skolen og leser en god bok rister jeg med beina. Akkurat som om kroppen sier ifra at den liker det jeg holder på med. Merkelig. Og ja, jeg skjønner godt at andre folk synes det er fordømt irriterende!

Lenke til kommentar

Bite negler, både fingrer og tær. Knekke i ledd på fingrene, tygge på mange forskjellige ting som sikkert gir meg kreft før jeg er 25 *banke i bordet*, pelle på ting som kan pelles med (stakkar pelle).

Det jeg kommer på forøyeblikket.

Lenke til kommentar

Har hatt den uvanen i det siste at jeg glemmer å legge meg til normal tid, blir bare sittenes på nettet og surfe å sånt.....så om dagene jeg kommer jeg fra skolen er jeg så trøtt at jeg går å legger meg med en gang å står opp i 10-11 tiden å sitter fremfor data'en! :D eller bruker jeg som de fleste å bite negler

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Trommer konstant med blyanter, fingre og beina mine. Er visst slitsomt å høre på siden jeg som regel trommer til rimelig kjapp death metal.

Tror det er en uvane ganske mange som liker metal har :!:

Jeg og en kompis gjør akkurat det samme ubevisst. Kjører luft-dobbelpedal og trommer på det som kan trommes på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...