TanglewoodD Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Min styggeste uvane er å bry meg om andre sine Det var den "beste" uvanen.. Jeg har en tendens til å stjele ting fra andre, mislike mange, banner for mye, sløser med penger, har for mange fordommer, osv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har en tendens til å stjele ting fra andre ikke bra mine uvaner er å finne på dårlige unskyldninger for ikke å skru ned musikken. jeg kan også være grøsslig sta noen ganger har slutta med å bite negler for flere år siden, ikke snuser jeg, ikke røyker jeg og forhåpentligvis slutter jeg å drekke. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 bite av hud på leppene er vel min værste uvane. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg leker alltid med håret mitt. På bussen, skolen og hjemme. Det er visst plagsomt ifølge mange. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har en uvane at jeg kverulerer litt for mye, og knekker nakken. Mange flere også sikkert. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 og knekker nakken. Håhå.. selv hører jeg hele tiden "nei.. eeek.. ikke gjør det.. ekkelt! " Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Uvane å knekke nakken? Er nå en av livets gleder ifølge meg. Har begynt med ryggen også, ved å trykke tomlene mot ryggraden og dytte litt framover. Flotte greier. Topic: Tja, jeg sier mye dumt ... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg er veldig sta, klipper ikke negler foer de er veldig lange, ikke gjoere lekser hjemme (sitter faktisk med en halvferdig stil atm og en uforberedt tentamen i morra ), rydder ikke opp etter at jeg har spist frokost eller middag paa rommet, irriterer meg over skravleboetter. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Knekker fingrene og nakken det er de som jeg har en dårlig uvane med.. D: Lenke til kommentar
Midran Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 uvane nr1: pelle meg i nesa å skyte busene rundt i klasserommet Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 uvane nr1: pelle meg i nesa å skyte busene rundt i klasserommet *gape opp* Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hehehe... skalvise. Jeg røyker, drikker, banner og biter på ledninger, men de tre første ser jeg ikke på som uvaner. Jeg knekker stort sett det som kan knekkes av ledd (bortsett fra knærne), jeg prater for fort og for utydelig, legger meg for seint og står opp i siste liten så jeg kommer for seint på skolen hele tida, jeg er lat og jævlig og utsetter alt til siste øyeblikk. Jeg gidder ikke jobbe på skolen, selv om jeg har potensiale til 5+ i snitt gidder jeg ikke jobbe mer enn til 4- (går 2MK). Jeg har sluttet å lyve, noe jeg gjorde en del før. Folk får tåle å høre sannheten. Jeg peller nese, men bare når jeg veit at ingen ser meg. Jeg skammer meg ikke. Jeg er fæl til å glemme ting jeg burde husket, selv om det kanskje ikke er en uvane. jeg gidder aldri trene og eter nesten ikke mat. ikke noe sunt kosthold her i gården altså. Jeg blir sittende altfor lenge på datan og gjøre unyttige ting, sånn som nå, jeg har sikkert noe viktig jeg skulle ha gjort istedenfor å skrive dette. Jeg trommer med fingrene hele tiden og spiller blasts med beina på gulvet. Konstant. Spesielt når jeg hører musikk og konser om ett eller annet. Sånn som nå. Og da kom jeg ikke på mer. ellers er jeg en snill og omtenksom person, eller jeg liker iallefall å tro det selv Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Biter negler hvis de blir flusete (jeg har egnetlig lange negler), biter på huden på leppene. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Noen her som har den uvanen at de ikke klarer å sitte i ro med beina? Jeg hopper/rister omtrent konstant. Er litt vanskelig å forklare. Endret 14. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen her som har den uvanen at de ikke klarer å sitte i ro med beina? Jeg hopper/rister omtrent konstant. Er litt vanskelig å forklare. Gjør jeg også Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen her som har den uvanen at de ikke klarer å sitte i ro med beina? Jeg hopper/rister omtrent konstant. Er litt vanskelig å forklare. å herregud, det er noe som irriterer meg grenseløst!!!folk som ikke kan sitte stille jeg ødelegger alle penner jeg kommer over... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg blir destruktiv når jeg har lite å finne på Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen her som har den uvanen at de ikke klarer å sitte i ro med beina? Jeg hopper/rister omtrent konstant. Er litt vanskelig å forklare. jaaaa det stinker når du må være serriøs i sånne møter og sånt jeg pisser også veldig mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå