Ustedalen Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 To store uvaner jeg har er å bite negler og være litt for redd til å be ut noen jenter Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har jeg en kvise eller et lite sår skal det for all del destrueres så grundig som mulig....jeg vil ikke ha den uvanen lenger, det blir så stygt Jeg spiller piano på bordet for å holde fingrene ved like, og det er temmelig irriterende for andre i mitt nærvær. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Biter negler, utsetter lekser, og plukker av og til på sårskorper. Det er de eneste uvanene jeg kommer på... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg tygger ihjel plekterne mine. Den sliter jeg med og. EDIT: Madammen tygger og ihjel plekterne mine. Endret 10. april 2005 av kaiern Lenke til kommentar
r Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg knekker håndleddene og anklene mine. Lyden på sistnevnte er mye høyere enn f.eks. å knekke fingrene, noe som er et bra irritasjonsmoment. I tillegg til knekkingen spiser jeg strå om sommeren, og biter neglene når de blir for lange istedenfor å klippe dem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Være her. Ikke gjøre skolearbeid hjemme (4 år siden sist). Motsi alt og alle, uansett. Lyve om alt til alle. Og en ting til jeg ikke skal nevne her. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg knekker håndleddene og anklene mine. Lyden på sistnevnte er mye høyere enn f.eks. å knekke fingrene, noe som er et bra irritasjonsmoment. Jeg knekker fingrene, tærne, albuene, knærne, håndleddene, anklene, skulderen og kanskje noe mer jeg ikke har lagt merke til. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Så og si alltid komme for sent på skolen - dog med 3-4 minutter! Slå i tastaturet når jeg fyrer meg - om jeg sitter ved datan da! Slår ikke i på noe, eller i verste fall på noen, i offentlighet! Bare så det er klart... Klø på langefingren med tommelfingren... har faktisk et lite sår der Eneste jeg kom på i farta! Endret 10. april 2005 av FosFat Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 1. Bite negler/hud rundt negl 2. knekke fingre/tær/kne 3. noen ganger dumsnill 4. ler noen ganger ufattelig høyt og overdøver alt annet 5. gjør ikke lekser Top 3 uvaner jeg ser hos andre. 1. At folk irriterer seg over bagateller. Det er så dritt kjedelig å høre på. Spar meg. 2. Folk som ikke holder løfter, eller sier en ting - gjør noe annet. 3. Promping Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg lyver over helt dumme ting. Tror det bor en liten lystløgner i meg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har en uvane med å sitte alt for lenge med maskinen når jeg burde gjort andre ting.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Har en uvane med å sitte alt for lenge med maskinen når jeg burde gjort andre ting.. Samme her! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 teller onanering? er det en uvane da? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har for en uvane å tygge\suge på ledningen til headsettet. Jeg også... Men nå bruker jeg ikke headsett så mye lenger, jeg har fått 5.1 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sjalu som faen Spise opp plekter og ledninger Klarer ikke gjøre lekser Irritere meg over bagateller Klage over den minste ting/feil Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Aldri gjøre lekser Komme for sent til skolen selv om jeg bor 4-5min unna hver dag Nevnte jeg aldri gjøre leser/øve til prøver? Aldri spørre om hjelp til ting jeg ikke klarer Legger meg for sent Sitte for mye på pc'en, går til helvette med andre ting Endret 10. april 2005 av magio Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 teller onanering? er det en uvane da? Onanering i skoletimer, på bussen og på jobbintervju ville vel kvalifisert som en uvane? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Ja, helt klart. Finnes det virkelig mange som gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå