Jan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem. Trodde du hadde slutta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem. Trodde du hadde slutta? Hadde det ja... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem. Trodde du hadde slutta? Hadde det ja... Ditto Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 biter på leppa, pirker meg i nesa i offentlighet, tygger på lillefingeren og sitter altfor mye med pcen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Knekker fingrene. tygger på håret og snuser.. er vel mine uvaner. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Biter negler, knekker fingre og farger håret >__< det er dødt.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg tygger ihjel plekterne mine. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Knekker nakken og fingrene, biter negler og biter meg selv i leppa. Høres ut som meg selv jo. Meg også... Jeg tygger ihjel plekterne mine. Sånn gjør man ikke! Endret 9. april 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg tygger ihjel plekterne mine. Sånn gjør man ikke! Joda, jeg spiller ikke gitar men tygger på plekterne til søsteren min jeg... Og alt som er rundt, tygger på det meste! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 bite negler, knekke fingre (sånn i leddene, ikke knekke på ordentlig). sliter seriøst med sistnevnte, umulig å stoppe. redd for å få leddproblemer senere i livet. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Ja, det hadde jeg glemt. Er faktisk så skutt i huet at jeg piller meg i nesen (er 17 år). Ja, jeg vet det er tragisk, men er en stygg uvane Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ja, det hadde jeg glemt. Er faktisk så skutt i huet at jeg piller meg i nesen (er 17 år). Ja, jeg vet det er tragisk, men er en stygg uvane Mange peller seg vel i nesten selv når de er 17 år. Men sitter du sammen kompisa dine eller i en offentlighet å peller ut buse etter buse er det noe gærlig ja.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Lese innlegg/tråder skikkelig før jeg svarer Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Blir så ufattelig irritert over jenter så tror de er sååå voksne og ikke hører på hva andre sier. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Blir så ufattelig irritert over jenter så tror de er sååå voksne og ikke hører på hva andre sier. Det er ingen uvane. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hmm... Biter i leppa, ''knekker'' fingerne, ''knekker'' tærne , piller meg i nesa, bet negler før, men sluttet for en del år siden! Endret 9. april 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Ja, det hadde jeg glemt. Er faktisk så skutt i huet at jeg piller meg i nesen (er 17 år). Ja, jeg vet det er tragisk, men er en stygg uvane Mange peller seg vel i nesten selv når de er 17 år. Men sitter du sammen kompisa dine eller i en offentlighet å peller ut buse etter buse er det noe gærlig ja.. Gjør det heldigvis ikke når jeg er med andre da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jeg... sier det jeg mener uansett hvem person det er omtrent funker ikke så bra til tider hvis jeg snakker med lærere Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvis noen for eksempel flasser hudflak, begynner jeg alltid å pirke på det og skal "fikse" på ansiktet. Mange irriterer seg over at jeg alltid skal plukke på ansiktet deres. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvis noen for eksempel flasser hudflak, begynner jeg alltid å pirke på det og skal "fikse" på ansiktet. Mange irriterer seg over at jeg alltid skal plukke på ansiktet deres. Bestemor!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå