Gå til innhold

De stygge uvanene dine!

Grundig

Anbefalte innlegg

Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem.

Trodde du hadde slutta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem.

Trodde du hadde slutta?

Hadde det ja...

Lenke til kommentar

Trodde du hadde slutta?

Hadde det ja...

Ditto

Lenke til kommentar
Ja, det hadde jeg glemt. Er faktisk så skutt i huet at jeg piller meg i nesen (er 17 år). Ja, jeg vet det er tragisk, men er en stygg uvane :(

Mange peller seg vel i nesten selv når de er 17 år. Men sitter du sammen kompisa dine eller i en offentlighet å peller ut buse etter buse er det noe gærlig ja..

Lenke til kommentar
Ja, det hadde jeg glemt. Er faktisk så skutt i huet at jeg piller meg i nesen (er 17 år). Ja, jeg vet det er tragisk, men er en stygg uvane :(

Mange peller seg vel i nesten selv når de er 17 år. Men sitter du sammen kompisa dine eller i en offentlighet å peller ut buse etter buse er det noe gærlig ja..

Gjør det heldigvis ikke når jeg er med andre da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...