Sovietpig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det andre er at eg avogtil biter meg til i munnen. Altså eg tygger på huden og river av. meg og det suger sikkelig når det blir store sår Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det andre er at eg avogtil biter meg til i munnen. Altså eg tygger på huden og river av. meg og det suger sikkelig når det blir store sår Count me in! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tygger i munnen, knekker fingre, og knaker nakken, det må være top 3... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Biter negler. Det er faktisk det eneste jeg kommer på i farta.. *overraska* Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Knekker nakken og fingrene, biter negler og biter meg selv i leppa. Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det andre er at eg avogtil biter meg til i munnen. Altså eg tygger på huden og river av. Uff, samme her. En gang fikk jeg et helt jævlig sår. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kjedelig uvane å knekke nakken. En dag går det galt. Jeg vet ikke om noen særlige uvaner jeg har, men det er nok en del. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Knekker nakken og fingrene, biter negler og biter meg selv i leppa. Høres ut som meg selv jo. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kjører omtrent uansett hvor jeg skal. Blir lite trim av sånt. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Min værste uvane er å sette meg foran PCen og bli der til jeg legger meg.. Går hardt utover skolearbeid! Edit: også knekking av fingre, albuer, håndledd, nakke, rygg og kne (kjeven?) Endret 8. april 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har også en stygg tendens til å bite på underleppe. Det er ganske sjelden, men kan noen ganger få sår av det Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) uvane med å bite av huden rundt neglen.. knekke fingre... det var vel det. har sikkert masse annet som andre merker men jeg ikke tenker på :S Endret 8. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Mine uvaner er endel usunnere enn deres er jeg redd. Jeg snuser altfor mye og drikker ekstreme mengder kaffe. Vil vel kalle det uvaner.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg for min del plukker alt for mye på neglene og neglbåndene mine Jeg gjorde det mer før, men nå har jeg blitt flinkere til det. Pluss at jeg har en lei tendens til å ikke gjøre ting jeg ikke føler for. Vil jeg se på TV i stedet for å skrive en stil som er i oppgave til i morgen, så gjør jeg det. Det er ike så bra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det andre er at eg avogtil biter meg til i munnen. Altså eg tygger på huden og river av. meg og Jeg og mener du vel? Min andre uvane er å ikke legge seg selv om kroppen sier legg deg. Nå f.eks. Stod opp seks idagtidlig. Stor mulighet for å perfekt døgn osv..men neida. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det andre er at eg avogtil biter meg til i munnen. Altså eg tygger på huden og river av. meg og det suger sikkelig når det blir store sår Count me in! Samme her. JIPPI! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har en uvane i å gjøre madammen gravid.... :!: :!: har en uvane med å .... slå i veggen? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg har for en uvane å tygge\suge på ledningen til headsettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå