Grundig Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Heisann. Hvilke uvaner har du? Hvor lenge har du hatt den/dem? Jeg for min del plukker alt for mye på neglene og neglbåndene mine Endret 8. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvilke uvaner har du? Hvor lenge har du hatt den/dem? Jeg for min del plukker alt for mye på neglene og neglbåndene mine Jeg og! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Samme her. (men har faktisk skjerpa meg litt det siste året da) Endret 8. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Var det noen som vevnte å bite neiler her? Dette var egentlig ikke et eksempel på å bite neil, men mer filing med tennene... Ikke en suksessfull mod Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har en lei tendens til å irritere meg over idiotiske ting. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har en lei tendens til å irritere meg over idiotiske ting. Eksempler? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har en lei tendens til å irritere meg over idiotiske ting. Den uvanen tror eg veldig mange har... spørst om det går under definisjonen 'uvane' though... Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 drite i lekser for det meste men nå kan jeg drite i det så mye jeg vil siden jeg vet at jeg kommer inn på en fin skole :!: Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har en lei tendens til å irritere meg over idiotiske ting. Den uvanen tror eg veldig mange har... spørst om det går under definisjonen 'uvane' though... Vil egentlig kalle det mer vanlig... Jeg har en uvane med å irritere meg over 14!§3R eller de med 14!§3R tendenser! Irriterer meg også over de som har lyst til å være 1337, men ikke er det. Liker heller ikke de som har fått mer makt enn de tåler. Men det er vel ikke hva man misliker/irriterer seg over tråden handler om så... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 viss jeg oppdager at det er iskrem i frysen må jeg spise alt helt til det er tomt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 viss jeg oppdager at det er iskrem i frysen må jeg spise alt helt til det er tomt :!: Akkurat det samme med meg hvis jeg kjenne lukta av potetgull Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Min styggeste uvane er å bry meg om andre sine Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har en tendens til å begynne å suge på pekefingeren min Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva er 1337? JEg irriterer meg altfor lett over 14isser. Og jenter som er i 17 åprs alderen og tror de er voksne. Dama til en kamerat av meg driver å tror hun er så mye eldre enn meg og det irriterer meg grenseløst da jeg er 4 år eldre enn henne. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva er 1337? JEg irriterer meg altfor lett over 14isser. Og jenter som er i 17 åprs alderen og tror de er voksne. Dama til en kamerat av meg driver å tror hun er så mye eldre enn meg og det irriterer meg grenseløst da jeg er 4 år eldre enn henne. 1337 = LEET = Elite = De beste i et-eller-annet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg er så jævli nyskjerrig!! Blir kalt "Nyskjerrig" på skolen!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) jeg poster nesten alltid uten å lese over, så jeg må rette på innlegget etterpå edit: og at jeg ikke greier å gjøre lekser jeg har bestemt meg for å gjøre til den og den tida.. derfor sitter jeg igjen med alt sammen dagen før det skal leveres Endret 8. april 2005 av erlendru Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har samme problem som B|real og hanne. Det andre er at eg avogtil biter meg til i munnen. Altså eg tygger på huden og river av. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har en uvane i å gjøre madammen gravid.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå