DArkwIng Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kan noen anbelfale en 120GB som er "støyfri"og ingen høyfrekvent piping heller. har en 7200.7 og den piper som F, klarer ikke å sitte ved pcen når den piper slik. den pep ikke slik da jeg fikk den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Samsung Spinpoint eller Maxtor DiamondMax. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) hvordan er det med knattring på disse? er litt høy knattring på den 7200.7 disken EDIT : Noen som vil kjøpe en 7200.7 120GB som bare er brukt i 2 uker lol Ikke det nei, tenkte meg det ja. hvem vil ha en HD som hørest ut som en vinkelsliper med diamantblad til å kutte betong Edit 2: forresten, kan jeg kreve å få en ny? den skal vel ikke normalt pipe sånn? Kjøpte den med netshop Endret 8. april 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har en Samsung 1640 som er meget støysvak. Tror det vil være et godt tips. Jeg har forøvrig samme HD i min satelitt-tuner og skjønner hva du mener. RTP Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det koster ikke så mye mer å få seg en 200GB hdd enn en 120GB, ihvertfall ikke GP/pris! Jeg ville definitivt ha gått for en 200GB, og du vet aldri når du trenger litt ekstra plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå