m_maursund Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg lurer på om det eksisterer en kabel jeg kan koble til laptop skjermen min som gjør den om til en vanlig skjermkabel. Laptopen virker ikke, men jeg vil bruke skjermen. vh Martin Maursund Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er vel ingen inngang til dette tror jeg, men det er jo lov til å lete da. RTP Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nei, dette finnes ikke AFAIK. Du trenger en LVDS til DVI/VGA-konverter, som finnes, men er kostbart. Lykke til, men jeg ville bare kjøpt en ny maskin. Lenke til kommentar
pr-koht Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det er et blomstrende bruktmarked for fungerende laptopskjermer. Dessverre mange som klarer å knuse skjermen sin. Ny del fra produsent koster da opp mot kr. 5000,- og ofte mer. Så dersom du finner en kjøper som trenger akkurat din skjerm kan du kanskje få en relativt god pris samtidig som den andre gjør et godt kjøp! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Men går dette hvis maskinen fungerer da? Slik at jeg kobler en stasjonær maskin opp på en eller annen måte, og bruker laptopen som skjerm. Har en stasjonær stående, men ingen skjerm til den AndersT2: synes du kan spare deg for sånne poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå