torerik Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 støyer raptor-diskene betydelig mer enn en "vanlig" wd s-ata-disk? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Støyer den del mer ja..men kun når den skriver/leser. En del knatring.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Den støyer overraskende lite. Jeg plasserte Raptoren min i samme maskin som en Seagate Barracuda, og jeg kunne, med hånden på hjertet, ikke merke forskjell. Dette er i en maskin hvor stillhet er satt i høysetet. Raptoren knatrer dog litt mer når den skriver/leser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 NB. Legg merke til at Raptor 36GB vistnok skal støye langt mer enn den nyere, raskere og dyrere Raptor 74GB. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Den støyer overraskende lite. Jeg plasserte Raptoren min i samme maskin som en Seagate Barracuda, og jeg kunne, med hånden på hjertet, ikke merke forskjell. Dette er i en maskin hvor stillhet er satt i høysetet. Så du mener WD og Seagate er like stille "idle" ? Gjelder dette også alle andre nye WD disk'er? Har dårlig erfaring når det gjeller WD og støy Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Personlig synes jeg ikke WD støyer. Men nå går jeg kun for RAID Edition versjonene fra WD. Disse har kun 26dB mot 36dB på de vanlige IDE/S-ATA versjonene. Pluss at dette er Enterprise disker. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Så du mener WD og Seagate er like stille "idle" ?Gjelder dette også alle andre nye WD disk'er? Har dårlig erfaring når det gjeller WD og støy Nei, jeg mener at Raptor-disken og Seagate-disken min er like stille idle. Jeg har tidligere sverget på at jeg aldri skulle ha en WD-disk i PC-ene mine, på grunn av høyfrekvent hvining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå