Tiddan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei, jeg driver å lager fragmovie for klana mi... Jeg prøver å synkronisere lyd til bilde, men når man kommer ut over 2-3 min av filmen så blir lyd og bilde usynkronisert. Hvis jeg rendrer den lille delen i seg selv, så er bilde og lyd synkronisert som jeg vil ha det, men om jeg rendrer hele filmen, så blir det usynkronisert et stykke ut i filmen. Jeg bruker XVid-kodecs til bilde med 29,970 fps, og MPEGLayer 3 Codecs FHG-Radium for lyd. Bruker Sony Vegas 5.0 til å redigere. Please hjelp Anders Lenke til kommentar
Tiddan Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg fant det ut selv hva som er galt.. Brukte VDub til å stille framerate slik at video og audio ble like lang Det kan andre prøve om dere sliter med sync og er trøstesløs.. Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bra at det fant det ut selv og nesten enda bedre at du skrev et innlegg og fortalte hva som ble gjort for å rette på feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå