Billy Bob Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ser til stor glede at det er en del Jethro Tull-fans her på forumet. Men er det bare jeg som liker "gamle" Tull? Jeg har vokst opp med JT-sanger, men dog de fram til "A Passion Play", alt som er laget etter det, skaper kramper i magen min.. Noen meninger? Keep wond’ring aloud.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg er en kjempe Tull fan, men har som deg en forkjærlighet for 70 talls perioden, og da den mest progressive som, etter mitt syn, varte fra 1971 til 75. Jeg hører også mye på Tull fra 75 til 80, men ikke med samme innlevelse. Fra 1980 og frem har jeg mest sans for Andersons soloplater. Min personlige favoritt er Thick As A Brick, tett fulgt av Passion play, Minstrel in the gallery og Warchild. Jeg har Thick As A Brick i to cd utgaver og original lp med aviscoveret Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Min far har den LP-en. Jeg har alle albumene til og med Passion Play, War Child og utover synes jeg ikke er JT slik jeg kjenner de. Men, det er vel en diskusjon det også. Thick As A Brick er vel en av mine favoritter også, men med Benefit og Agualung rett etter. Living In The Past er også en jeg setter pris på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Begynner å bevege meg inn i den verdenen as we speak. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Elsker det bandet men er helt enig med det som er nevnt, hører lite på platene som ble gitt ut etter 75 ca. Men jeg liker allikevel stand up veldig godt Favorittplaten min er Aqualoung tett etterfulgt av thick as a brick. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Stort sett: gjeeeesp. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 .. Aqualoung.. Aqualung.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jethro Tull er helt greit å høre på, men ikke et av mine favorittband. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vel, det går foran Rap, etc., men jeg synes egentlig det er ganske kjedelig Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) .. Aqualoung.. Aqualung.. Takk.. Endret 8. april 2005 av mais Lenke til kommentar
T.L Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg hører en del på det, men har aldri gått gjennom musikken dems kronologisk. Det jeg synes er imponerende er hvor variert musikken dems er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jeg hører på jethrotull og har gjort det siden jeg var 6år. de har veldig mye bra musikk! har 9album av de Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 ...og jeg kan enda huske at jeg kjøpte albumet Heavy Horses da jeg gikk i 6 klasse.... Det er lenge siden det. VELDIG lenge siden. T'Weed Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tull er vel en av favorittgruppene mine vil jeg si. Har Aqualong, Catfish Rising, Songs From The Wood og Minstrel In The Gallery. Synes det er synd at jeg ikke "oppdaget" de før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå