Gå til innhold

Half Life 2 expansion til sommaren?

Anbefalte innlegg

Gleder seg vilt til det kommer, er vel en av de expansion spillene man bare må ha :)

Men håper det ikke bare kommer via steam. Jeg er aktiv steam hater (har mer trøbbel enn glede med systeme) og jeg liker veldig godt å ha coveret til spillet i hyllen som jeg kan titte på fra tid til annen og sukke med et smil om munnen når jeg tenker over timene med morro det spille har gitt meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer nok ikke i butikker dessverre :

http://gamesradar.msn.co.uk/previews/defau...bsectionid=1599

This fun will not be available in the shops. Instead, Valve will release it via Steam,

their online distribution network.

Edit : Synes det er best sånn, det er jo bare å dra VISA'n og vente en liten stund, vips så er spillet nede! :thumbup: Valve sparer også en del penger på pakking på denne måten, med tanke på all piratkopiering som går rundt omkring må man nesten tenke i denne retningen.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

På den positive side så er det jo ein fordel for Valve at det blir kun tilgjengelig over Steam.

Gleder seg vilt til det kommer, er vel en av de expansion spillene man bare må ha smile2.gif

Men håper det ikke bare kommer via steam. Jeg er aktiv steam hater (har mer trøbbel enn glede med systeme) og jeg liker veldig godt å ha coveret til spillet i hyllen som jeg kan titte på fra tid til annen og sukke med et smil om munnen når jeg tenker over timene med morro det spille har gitt meg.

Håper også det kommer til butikkene. Liker å ha det fysisk tilgjengelig.
Ellers så hadde det jo vert fint med det Bear^ og Campari påpeiker her. :) Endret av zefler
Lenke til kommentar
Synes det er best sånn, det er jo bare å dra VISA'n og vente en liten stund, vips så er spillet nede!

Det er ikke den beste løsningen spør du meg. Hvis jeg skal få tak i det på lovlig vis så må jeg gjøre følgende:

1. Betale for spillet med visa. Ca 250-300kr

2. ISDN-linjen min jobber på spreng i 30 timer for å laste det ned. Har da betalt ca 300kr i tellerskritt.

3. Spillet koster meg ca 600-700kr

Ser ut til at jeg må bruke en piratkopi når spillet kommer :hrm:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg er så lei av alt maset og alle grillene de setter i hodet på stakkars nerder der ute så jeg har bare begynt å la være å tenke på alt pisset flere år før det kanskje kommer. Det kommer når det kommer. Da kjøper jeg det ellers så laster jeg det ned.

Lenke til kommentar

Er nok mulig med Visa Electron.

Det funker vertfall med World of Warcraft, men er likevel ikke sikkert at det blir sann med steam da. Kanskje noen som kjøpte HL2 via steam husker om det Visa Electron var ett alternativ?

Uansett, jeg gleder meg sinnsykt:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...