Gå til innhold

Half Life 2 expansion til sommaren?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dette var sneak peaken. :dontgetit:

Ja? It makes sense?

Bildet og tittelen på spillet passer godt sammen.

Dette, etter hva jeg tror, må være rette tter eksplosjonen, du løper ned gangene i Citadel, og møter på Combines, med lysende øyne (Killzone, anyone?)

Men det jeg syntes var interresant med bildet er vesenet bak Combine, hva er de?

Kan såvidt huske at jeg så en mens jeg ble fraktet gjennom Citadel, men ikke komme nære de, det går kanskje nå...

Lenke til kommentar

Ja? It makes sense?

Dette, etter hva jeg tror, må være rette tter eksplosjonen, du løper ned gangene i Citadel, og møter på Combines, med lysende øyne (Killzone, anyone?)

Men det jeg syntes var interresant med bildet er vesenet bak Combine, hva er de?

Kan såvidt huske at jeg så en mens jeg ble fraktet gjennom Citadel, men ikke komme nære de, det går kanskje nå...

Lenke til kommentar

Ja? It makes sense?

Ja det er nok ett av de vesene som vi først såg i HL2 ja, kansje vi får anledning til å armere dem me våpen og starte ett opprør slik som i 2`er! LoL det hadde vert da, de ser jo ikje akkurat stabile ut de dere azz :!: No er det full fest!!

Lenke til kommentar

De er slavene til The Combine. De er aliens/mennesker som er modifisert til slik de er nå etter det jeg husker.

Lenke til kommentar

Blir veldig spennende. Denne expansjonen skal absolutt skaffes! Men å legge handlingen til like etter hendelsene i HL2 får det hele til å virke mer som HL3 enn en expansion når en tenker på hvordan det ble løst i/etter HL1, altså handlingen gikk parralellt med hovedhandlingen. Men det betyr ikke at det blir dårligere. Likte ikke helt idèen på å spille Alyx eller Dog allikevel. Det ville liksom virka litt merkelig i og med at Alyx er et så viktig element i HL2. Heller en Combine-soldat, eller eksempelvis Barney som jobba som det. Kanskje vridd det og gjort Aftermath til en overgang mellom HL2 og HL3 som ikke var essensiell (siden hovedspillene i seg selv burde være nok for å følge historien for de uinvidde (hvordan skrives det?)), men et ekstra tillegg til oss litt-for-hekta-fans som vil ha enda en vri på historien :) Eventuelt Gordon som det ser ut til å bli.

Uansett hvordan de velger å løse det så stoler jeg på Valve. Liker måten de uttrykker seg, nemlig at de selv sier at de først ved slutten av utviklingen av HL2 begynte å beherske verktøyene de hadde utviklet. Så sant så sant! Etter så mange år med utvikling av state of the art teknologi så er det ikke rart at siste delen med faktisk game content ble...ikke nedprioritert for de laget tross alt et sinnsykt bra spill, men ihvertfall rusha mer enn det som kunne ha blitt gjort. Nå når de behersker verktøyene bedre, og nå som verktøyene faktisk er FERDIGE (!!) så vil det være interessant å få en expansion der fokuset ligger på (ikke at det ikke gjorde det tidligere) på innhold og spill-opplevelse, ikke grafikk/fysikk/AI osv, selv om nok dette også blir bedret.

EDIT: Har hatt noen øl nå så drit i skrivefeil , hehe. Ikke lett å være alkis idag!

Endret av smetho
Lenke til kommentar

faen jeg hadde en syk drøm at jeg var i en kombinasjon av på jobb \ i splinter cell verdenen og i half life aftermath verdenen for noen dager siden. jeg husker jeg var inne i en stor slags rikmanns villa med den gode gamle pistolen fra SC, og så traff jeg på en sånn slave ting. og det var da etter at jeg hadde jobba litt. :blink:

den store villaen \ bygget minnte litt om banken i det ene SCCT oppdraget foresten.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir sikkert litt stressa av å kanskje ha dårlig tid og å stikke av, tror det er noe sånt det skal handle om. Husker en gang i hl2 hvor jeg løp opp noen trapper med noen columbines i hælene, ble litt stressa da husker jeg, hærlig! :D

Lenke til kommentar

Jeg satser faktisk på at det _kun_ kommer via steam, da går vel en større posjon av intektene direkte til valve... og det liker jeg, liker ikke at sånne distribusjons-selskaper som f.eks. vivendi skal ha for stor fortjeneste på sånt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...