Barry White Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg et Lian Li PC6277B noe som er meeget sweet, men til den prislappen vil jeg ha det lenge! Jeg lurer derfor på om noen vet hvor fort det går før BTX er etablert, og om det går an å bygge om et kabinett til å passe for btx standarden... Noen som vet? Terje Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tror ikke det er så vanskelig nei! Det har kommet et par BTXhovedkort nå og flere er på vei.. Vil alikevel tro at det er fortsatt kommer til å ta en tid før standarden er mer vanlig! Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva er egentlig fordelen med BTX kontra ATX? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 BTX har en annen form enn ATX Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, det skjønte jeg også, men jeg lurte på hva fordelen er? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 skal vistnok være litt bedre luftgjennomgang til komponentene Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Komponentene er plassert mer med tanke på luftgjennomstrømning og kjøling. Lydnivå kanskje? Blir vel det med bedre kjøling. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror alt sånn spiller inn.. Men vet jo ikke hvor vidt dette gir noen stor, merkbar forskjell! Skal kjøpe nytt hovedkort ASAP og det blir naturligvis BTX.. Blir litt morsomt å se da, om det er noe bøll eller om det faktisk er bedre enn ATX! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ifølge Intel vil ikke BTX komme skikkelig på markedet før 2006, og da vil det gå enda noen år før ATX forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå