:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 En ting slo meg. Stine har startet opp to tråder om sko. Kanskje hun har sånn fetisj Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) 46-48, så jeg slår deg med ca ti numre Stine Er glad at jeg ikke bruker en størrelse eller to større, for det er mange skopar som ikke går høyere enn 47-49 (noen lavere óg). Endret 8. april 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 En ting slo meg. Stine har startet opp to tråder om sko. Kanskje hun har sånn fetisj Har nok ikke det, gitt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 46-48, så jeg slår deg med ca ti numre Stine Er glad at jeg ikke bruker en størrelse eller to større, for det er mange skopar som ikke går høyere enn 47-49 (noen lavere óg). Hoho. Da snakker vi big feet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 46 -47 ellerno. kommer litt ann på skoa Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 En ting slo meg. Stine har startet opp to tråder om sko. Kanskje hun har sånn fetisj Har nok ikke det, gitt Hjertet som du satte som "tråd-ikon" sier noe annet Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 En ting slo meg. Stine har startet opp to tråder om sko. Kanskje hun har sånn fetisj Har nok ikke det, gitt Hjertet som du satte som "tråd-ikon" sier noe annet Sjekk innleggene mine, så ser du at hjertet er alltid med Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 De sier jeg også har sko-fetish Stine, så ikke ta deg nær av det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 De sier jeg også har sko-fetish Stine, så ikke ta deg nær av det. Hehe, tar meg ikke nær av det Men det stemmer nok ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå