PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 10,5-11 I norske skostørrelser?? Men hva med å få opp en poll? Kan ikke tenke meg JoachimR bruke annet enn amerikanske standarder.... Å faen.. Skulle lest resten av tråden, så hadde jeg skjønt tegningen. Trodde man var godt over til US-størrelser i Norge også nå? Sist jeg var å handlet sko i Oslo, sa jeg bare at jeg ville prøve størrelse 11.. Og det var liksom ikke noe problem... Noen som kan tabellen og vet hva det er i Europeisk størrelse? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 En poll om skostørrelser? Ærlig talt, forumet kan da ikke synke så dypt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 45 omtrent. Gir ca. 11 i USA størrelse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 10,5-11 I norske skostørrelser?? Men hva med å få opp en poll? Kan ikke tenke meg JoachimR bruke annet enn amerikanske standarder.... Å faen.. Skulle lest resten av tråden, så hadde jeg skjønt tegningen. Trodde man var godt over til US-størrelser i Norge også nå? Sist jeg var å handlet sko i Oslo, sa jeg bare at jeg ville prøve størrelse 11.. Og det var liksom ikke noe problem... Noen som kan tabellen og vet hva det er i Europeisk størrelse? Kanskje ikke så rart at de som jobber med sko vet hvilken størrelse 11 er i euro-standard, samt at det også står i skoen og på eska.. Sikkert magi. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hmm... Bruker vel 41-42 tror jeg. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 46/47 Utrolig spennende lesing dette her :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 10,5-11 I norske skostørrelser?? Men hva med å få opp en poll? Kan ikke tenke meg JoachimR bruke annet enn amerikanske standarder.... Å faen.. Skulle lest resten av tråden, så hadde jeg skjønt tegningen. Trodde man var godt over til US-størrelser i Norge også nå? Sist jeg var å handlet sko i Oslo, sa jeg bare at jeg ville prøve størrelse 11.. Og det var liksom ikke noe problem... Noen som kan tabellen og vet hva det er i Europeisk størrelse? Kanskje ikke så rart at de som jobber med sko vet hvilken størrelse 11 er i euro-standard, samt at det også står i skoen og på eska.. Sikkert magi. Var Rizzo, og det er vel svensk? Men mulig de er "internasjonale" å skriver i US størrelser også. Jeg har kjøpt masse sko her i Norge bare ved å snakke amerikanske størrelser men.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Uten å være.... frekk eller å mene å være frekk.. Stine, hva får du ut av denne tråden? Og ikke si "gøy å se hva andre bruker i sko-størrelse". Får ikke noe ut av det. Kjeda meg, og jeg har jo en sko-tråd fra før. Så dette er bare en oppfølger Hvordan kan jeg ikke si "gøy å se hva andre bruker i sko-størrelse", btw? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Utrolig spennende lesing dette her :!: Akkurat det kan vel diskuteres. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Var Rizzo, og det er vel svensk? Men mulig de er "internasjonale" å skriver i US størrelser også. Jeg har kjøpt masse sko her i Norge bare ved å snakke amerikanske størrelser men.. Det er tydelig at du bare tar skoen på deg og går, men om du ser litt inni skoen, så finner du i mange tilfeller en lapp der det står oppgitt hva størrelse det er, gjerne i 4 forskjellige versjoner (US, Euro, osv). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg elsker sko, men jeg gidder ikke lese så mye mer enn den lappen om care.. Joda, det står en lapp med flere størrelser, men jeg tar da ingen notis av den? Dessuten står det IKKE det på mine italienske sko. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Utrolig spennende lesing dette her :!: Akkurat det kan vel diskuteres. I_r_o_n_i Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg elsker sko, men jeg gidder ikke lese så mye mer enn den lappen om care.. Joda, det står en lapp med flere størrelser, men jeg tar da ingen notis av den? Dessuten står det IKKE det på mine italienske sko. Notis nei, det er en liten 3x4 tabell med noen tall i. Poenget var at det skal noe til å overse den. Mulig det ikke står på dine italienske sko, det var derfor jeg brukte ordene «mange tilfeller», fordi det da finnes noen som ikke bruker slike lapper. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 En poll om skostørrelser? Ærlig talt, forumet kan da ikke synke så dypt. Vi må benytte sjansen mens kategorien heter "Søppel"!!! Kom igjen, folkens. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Marvil: Jeg vet det står der.. Men jeg tar ikke notis av HVA.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Utrolig spennende lesing dette her :!: Akkurat det kan vel diskuteres. I_r_o_n_i Ja, jeg skjønte det... H4ngm4N, fy deg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Marvil: Jeg vet det står der.. Men jeg tar ikke notis av HVA.. Ah, slik ja.. Misforståelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå