Fjøslukt Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei.. Har en bruker på pc'en som det har skjedd noe med. Brukeren står har et passord tilknyttet, mend et har aldri vært satt noe passord til denne brukeren. Hvis jeg logger på administrator kan jeg velge fjerne passord, men det går ikke, passordet kommer tilbake uansett. Kan heller ikke endre passordet. Spørsmålet mitt er om jeg kan lage en ny bruker, men overføre ALLE innstillingene fra den forrige bruker over til den nye, slik at skrivebord, favoritter etc blir like. Er ikke bare å overføre mappen Mine Dokunemter. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei.. Har en bruker på pc'en som det har skjedd noe med. Brukeren står har et passord tilknyttet, mend et har aldri vært satt noe passord til denne brukeren. Hvis jeg logger på administrator kan jeg velge fjerne passord, men det går ikke, passordet kommer tilbake uansett. Kan heller ikke endre passordet. Spørsmålet mitt er om jeg kan lage en ny bruker, men overføre ALLE innstillingene fra den forrige bruker over til den nye, slik at skrivebord, favoritter etc blir like. Er ikke bare å overføre mappen Mine Dokunemter. Noen som har peiling? Lag en ny bruker og kopier hele innholdet med skjulte filer av mappen C:\Documents and Settings\GammelBruker til C:\Documents and Settings\NyBruker. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Men kommer skrivebordet opp da slik som det gjorde på den gamle brukeren med de samme ikonene og alt, og jeg ser ikke at det er en mappe der som heter mine favoritter heller... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men kommer skrivebordet opp da slik som det gjorde på den gamle brukeren med de samme ikonene og alt, og jeg ser ikke at det er en mappe der som heter mine favoritter heller... Hvis du kopierer hele mappen C:\Documents and Settings\GammelBruker bør alt bli på NyBruker som det var på GammelBruker. Favoritter-mappen heter C:\Documents and Settings\GammelBruker\Favoritter. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg