lynx55 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Da kom dagen med problemer igjen, eller skal en si utfordringer. Holder på å renske ei maskin for diverse virus, spyware og andre ulumskheter. Nå har jeg problemer med å få Windows update til å starte - samme problemet var også før jeg fjernet all driten på maskina. Har satt på automatiske oppdateringer i systemegenskaper, men sikkerhetssenteret klarer ikke å registrere det - der får jeg "kontroller innstillinger". Går jeg på nettet og velger Windows update så kommer skjermen der det står "Ser etter siste versjon av Windows update-programvare...", og der stopper det. Og nå har mine ideer for hva som er feil stoppet opp. Programmene jeg har kjørt er: Microsoft Antispyware, Ad-Aware SE, Spybot, Trend Micro's HouseCall tjeneste fra nettet (virusprog), Norton Antivirus fra ekstern og lokal maskin. Alle program er kjørt flere ganger og det ser ut som det er rent, men Spybot finner ei fil som heter "schedlgu.txt" som muligens er ei logfil for Taskmanageren. Noen som har noen idé - venter i spenning VH Odd Agnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå