Jubelsau Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Windows Media Player funker bra for min del... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hvordan ripper man med Windows media player? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Hvordan ripper man med Windows media player? Stapp inn cd. dra på Media Library, også finner du ut resta selv. Endret 10. april 2005 av arian Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Anbefaler DbPowerAmp på det sterkeste. Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Mitt råd er Exact Audio Copy med Lame 3.90.3 Exact Audio Copy er det beste valget for lesing av CD dersom du er opptatt av kvalitet. Den leser litt langsommere enn andre, men til gjengjeld kan du være mye tryggere på resultatet. Sett den opp i secure mode. Følg Chris Myden sine anvisninger på http://cd-rw.org/articles/archive/mydeneaclame.cfm eller søk hjelp på Hydrogen Audio Lame 3.90.3 er den mest anerkjente versjonen av den beste mp3-enkoderen. Lame 3.90.3 finner du på RareWares, det er lettere å finne linken her ...Pek Exact Audio Copy til denne enkoderen i innstillingene, og bruk kommandolinjen --alt-preset standard Dette vil gi deg mer eller mindre det beste tenkelige resultatet med mp3 formatet. Jeg ville nok valgt MusePack eller Ogg Vorbis istedenfor mp3-formatet. Men det er ikke noe problem, Exact Audio Copy kan lett settes opp til å bruke disse enkoderene også. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Windows Media Player. Det er jo der jeg spiller all musikken likevel. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg ripper med Windows Media Player og Spiller av med Winamp!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 det kan variere litt. har brukt realone player lenge, men bruker også wmp og dbpoweramp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå