Winters Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei! Hvilke program bruker dere til å rippe cder med? Jeg brukte Audiograbber en periode, men den ripper jo bare til 56/kbs, noe som er lite, nå har jeg nettop fått tak i Winamp Pro 5.8, noen som har brukt det? hvordan ripper man cder med Winamp Pro? hvordan hvelger man hastigheten man skal rippe i? Til Admin: Det er ikke alle som bruker dette til å legge ut på internett osv, jeg f.eks bruker dette til personlig lagring, ikke til å legge ut på nett. Mvh, Winters Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Windows media player funker fint for meg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bruker Windows Media Player!! Den kan rippe til Mp3!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Windows Media Player her også... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Windows Media Player Ripper til lossless WMA, uten den dumme lisensen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 For å bestemme hastigheten på rippingen går du inn i innstillinger. Når du er inne i innstillinger går du slik : CD Ripping -> Ripping Der kan du velge hastigheten, men jeg tror det er noen begrensninger hvis du ikke har Pro, er ihvertfall det her, men så har jo jeg en gammel versjon. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har pro:D Takk for svar. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg bruker DBpoweramp. Veldig greit, enkelt og raskt med ok kvalitet. God ordning med IDv3 tagger også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bruker Windows Media Player, ripper til 320kbps WMA. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Exact Audio Copy sammen med LAME. Lenke til kommentar
FM Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Exact Audio Copy sammen med LAME. Da er vi to! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Itunes funker fett for meg Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bruker stort sett CDex. Kjempelettvint! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Audiograbber. V.1.83 ripper til 320kbit Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Bruker noe rart som heter CD-DA extractor 4.8.. Husker ikke hvor jeg fikk det fra, men det funker flott i hvertfall.... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Exact Audio Copy sammen med LAME. Da er vi to! Tre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå