olindtve Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen fler enn meg som sliter med å synkronisere SE s700i med datamaskin? Maskinen kjører XP med SP2, vet ikke om dette byr på ekstra problemer? Tanken var å få gjort det med blåtann, og det virker til en viss grad. Det vil si, jeg kan synke ved hjelp av de standard mulighetene BT på maskinen gir, men bruker jeg det programmet som følger med telefonen, får jeg ikke kontakt. Skjønner bare ikke hvorfor. Noe galt med portene, kanskje? Noen som har fått det til, som kan gi en nøyaktig beskrivelse for hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Lagt inn BT adapter ånkli da? Fremgangsmåte for installasjon av D-Link DBT-120 i Windows XP med installert Service Pack 2 1) Last ned den oppdaterte driver/programvarepakken fra http://home.online.no/~rb-ander/artimages/...r.v1.2.2.15.zip og installer denne. 2) Restart maskinen 3) Plugg inn bluetoothadapteren DBT-120 4) Microsoft sine egne bluetoothdrivere vil nå installeres automatisk idet maskinen oppdager ny maskinvare. 5) Trykk Start -> Innstillinger -> Kontrollpanel -> ytelse og vedlikehold -> system -> maskinvare -> enhetsbehandling 6) Finn den installerte bluetoothadapteren (blått B-ikon) 7) Trykk egenskaper -> driverdetaljer -> oppdater driver 8) velg ”har diskett…” 9) finn usb.inf filen i mappen du lastet ned under punkt 1) 10) restart maskinen Skjermbilder og mer utførlig beskrivelse ligger på: ftp://ftp.dlink.se/Products/dbt-products/...de_winxpsp2.pdf Ferdig! Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Den er riktig installert ja, har fått det fint til med samsung d500 tidligere. Men det er det syncstation-programmet jeg ikke får til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå