WonderBjarne Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) heisann. jeg har et lite spørsmål. når jeg skal oppdatere med apt så holder den tilbake noen pakker. hvorfor? finnes det en logg eller noe som kan si noe om dette? The following packages have been kept back: apache2 apache2-common apache2-mpm-prefork flac gksu libapache2-mod-php4 libgnomevfs2-0 libgnomevfs2-common liboggflac1 mysql-server php4 php4-cli php4-common php4-domxml php4-gd php4-mysql php4-odbc php4-pear php4-pgsql php4-sqlite php4-xslt vorbis-tools 0 upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 22 not upgraded. mulig at svaret er veldig enkelt, ikke vet jeg...... EDIT: distro er Debian Endret 8. april 2005 av WonderBjarne Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Kjører du "apt-get dist-upgrade" eller "apt-get upgrade"? Førstnevnte ordner oppdateringen på en mye bedre måte. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 jeg kjører "apt-get upgrade" bare...men jeg skal prøve med "dist-upgrade". Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 "dist-upgrade" gjorde susen. takk. det ble installert en ny webserver som het Caudium. den tok jeg bort fordi jeg har Apache fra før av. men er det noen som har erfaring med Caudium og bruker den? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 "dist-upgrade" gjorde susen. takk. det ble installert en ny webserver som het Caudium. den tok jeg bort fordi jeg har Apache fra før av. men er det noen som har erfaring med Caudium og bruker den? Har brukt den, men fikk den aldri til å virke perfekt særlig godt med scripting-språk så erstattet den med Apache. Veldig enkel i bruk, dog. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 ok. tror jeg holder meg til Apache jeg også..hehe. det er så enkelt og greit. men det er jo bra at vi har alternativer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå