all right Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg fikk fire høyttaler elementer av farmin i dag som han hadde hatt. Det var 2x12" mellomtone og 2x15"Bass. Men han hadde ingen forsterker til disse lenger. Så det jeg trenger litt hjelp er hvilken forterker jeg skal ha. Når han brukte de hadde de en 2x400 watt forsterker. Jeg trenger ikke en veldig kraftig, de skal bare brukes i et lite rom. Noen forslag til forsterker jeg kan kjøpe, og hvor jeg kan kjøpe den? Endret 8. april 2005 av all right Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 uhm, altså bare lurer her. skal du bruke to 12" som mellomtone? når det gjelder forsterker så har du noe budsjett? og skal du ha stereo eller surround? sider som er fine å titte innom; www.hificenter.no www.hifiklubben.no www.avhifi.no Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 skal du ikke ha diskant? Og spør også som han over, 12 til mellomtone? Og hvis det er lite rom er kanskje 2 x 15 og 2 x 12 litt overkill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå