Gå til innhold

MSN Messenger Plus uten adware?

Anbefalte innlegg

Jeg installerte MSN Messenger Plus for noen dager siden, og etter det fikk jeg en haug av popup-vinduer av Spybot og Giant AntiSpyware. Det går mellom 1 og 5 minutter mellom hver gang jeg trykker på block i begge programmene. Men jeg synes at Messenger Plus er et greit program, så jeg lurer på om det går an å få Messenger Plus uten adware?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist gang jeg brukte MSN plus var det slik at man fikk en mulighet til å ta dette vekk under innstalasjon, kanskje du hoppa over det? Mulig at det ikke er slik lenger da, tviler i såfall på at du finner noen versjon uten adware.

Lenke til kommentar
Jeg fant ut av det; da jeg skulle avinstallere Msg. Plus fikk jeg valget om å avinstallere bare sponsorprogrammet eller både sponsorprogrammet og Msg. Plus.

Vær obs på at det ligger igjen deler av sponsorprogrammet etter avinstallasjon, selv om du tror at du har avinstallert det.

(vet ikke om dette gjelder ved nåverende versjon, men jeg husker at det skjedde med meg med tidligere versjoner).

Lenke til kommentar
stemmer...ikke instaler sponsorprogrammet, innpå på der ligger det trojanere og annet spyware, som vil innpå pcen din.
Og hvorfor i alle dager legger de som lager Msg Plus slikt inn i programmene deres? Skjønner ikke pointet, vil de irritere de som bruker Msg Plus?! De burde jo vært glad for at noen bruker programmet deres :dontgetit:
Lenke til kommentar

bare man er litt OBS på hva man trykker på så går det fint. bruker MSN Plus selv og jeg har ikke Spyware her. skanna no maskina for ikke lenge siden både i XP og Windows 2000 og den fant bare cookies. ikke no spyware fra MSN Plus iallefall.

Lenke til kommentar
stemmer...ikke instaler sponsorprogrammet, innpå på der ligger det trojanere og annet spyware, som vil innpå pcen din.
Og hvorfor i alle dager legger de som lager Msg Plus slikt inn i programmene deres? Skjønner ikke pointet, vil de irritere de som bruker Msg Plus?! De burde jo vært glad for at noen bruker programmet deres :dontgetit:

Det er jo ikke akkurat trojaner, det er adware - reklameprogrammer. Det legger seg f.eks en mappe i favoritter med linker til div. sider. Grunnen til at dette følger med er fordi utvikleren vil tjene litt penger for all den tida som går med på å utvikle, og han blir da sponsa av forskjellige sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...