Spillarkivet Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen som gleder seg til dette? Jeg lurer på hvordan de skal få til dette jeg. Om de klarer å flytte den enorme spillbarheten fra PC-versjonen over til DS`en. Om de klarer å utnytte funksjonene til DS, slik at Age of Empires DS vil bli en verdig tittel. Det gjenstår å se. Muligheten er i hvert fall tilstede... Hva mener dere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 AoE2 på DS blir et turn based strategi spill i motsettning til RTS. Jeg har postet bilde og litt info i DS tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=3874351 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Det så unektlig spennende ut. Hvilket blad så du dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det så unektlig spennende ut. Hvilket blad så du dette? Jeg fikk tak i bildet fra et annet forum... vet ikke hvilket bladet det er tatt fra... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tøfft at det kommer Age of Empieres DS til nintendo DS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå