thunstad Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei! Jeg har AMD prosessor og hovedkort basert på VIA og er derfor kjent med at man må legge inn VIA 4 in drivere for å få disse stabile. Jeg skal nå sette sammen en pc med P4 prosessor og I850 hovedkort(RDRAM). Finnes det lignende drivere til disse hovedkortene som jeg må innstalere? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Her ser du en test utført av Hardware.no med et i850-kort. Der har de lagt inn en del drivere. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Synd dem ikke har laget linker til driverene. Jeg får ta en titt på Intel sine sider. Hvis noen har linker til driverene til I850 så poste dem her :smile: Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg fant dem og her er de. Intel Application Accelerator 2.2 ftp://aiedownload.intel.com/df-support/40...g/iaa22_enu.exe Intel Ultra ATA 6.20 ftp://aiedownload.intel.com/df-support/24...lata620_enu.exe Intel AGP & USB driver v.4.00.1013 ftp://aiedownload.intel.com/df-support/43...infinst_enu.exe Hvis det er noen som mener jeg bør ha andre drivere også er jeg takknemmelig for tilbakemeldinger på det. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Jeg vet at Intel har en chipset pakke også. Vet ikke hvor viktig den er men....har Via selv...her er linken hvertfall. [ Denne Melding var redigert av: The Jackal på 2002-07-04 13:54 ] Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Quote: Den 2002-07-04 13:49, The Jackal skrev:Jeg vet at Intel har en chipset pakke også. Vet ikke hvor viktig den er men....har Via selv...her er linken hvertfall.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: The Jackal på 2002-07-04 13:54 ]</font> Den pakka du henviser til er den samme som jeg har postet link til (AGP&USB drivere) Ellers takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå