Gå til innhold

"Den Kaldeste CPU"

MadRos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte)  Hva med dere?

Hadde du satt pcn i fryseren da. :!: Har du noen temp på kab og luft?

Lenke til kommentar

Fenomenet er som kjent å åpne vinduet på en kjølig dag, og tempen synker INNE i pcen også!

Er ikke det rart? "Tempen synker i pcen når man åpner vinduet" liksom, hihi, har fundert på dette lenge jeg, om hvordan det har seg til... :p:p:p

Med andre ord; Det skader ikke å tenke, å PRØØØØVE å finne ut hvorfor "gutta" har så lav temp? :p

Lenke til kommentar
Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte)  Hva med dere?

hehe, Nei ikke i fryseren! Jeg har en god kabinett(Chenbro Gaming Bomb) en Thermaltake Silent Boost K8 og En sterk "kabinett" vifte som Suger all lufta ut!(120mm-***)(bråker en del). Målingen er tatt før noe load, eller noe som helst belastning av CPU.... Og har selsagt "coolAndQuet" som er på. (Bare AMD har den!!hehe) og har normalt temp i rommet, og sidedøren er ikke tatt av under målingen

Lenke til kommentar
Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte)   Hva med dere?

hehe, Nei ikke i fryseren! Jeg har en god kabinett(Chenbro Gaming Bomb) en Thermaltake Silent Boost K8 og En sterk "kabinett" vifte som Suger all lufta ut!(120mm-***)(bråker en del). Målingen er tatt før noe load, eller noe som helst belastning av CPU.... Og har selsagt "coolAndQuet" som er på. (Bare AMD har den!!hehe) og har normalt temp i rommet, og sidedøren er ikke tatt av under målingen

poenget med denne posten då?

Lenke til kommentar

poenget med denne posten då?

KAN DU IKKE LESE??????!!! PRØVER Å FORLARE AT JEG IKKE HAR PUTTA PC MIN I E N JÆVLA FRYSER

Lenke til kommentar
KAN DU IKKE LESE??????!!! PRØVER Å FORLARE AT JEG IKKE HAR PUTTA PC MIN I E N JÆVLA FRYSER

Sånne utspill trenger vi ikke. Tell til 10, og svar på en ordentlig måte.

Emnefeltet er lite beskrivende, og tråden sporet av fra første stund.

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...