MadRos Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte) Hva med dere? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 amd athlon 2500+@3200+ på 12grader luftkjølt og en duron 850mhz på 10 grader Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte) Hva med dere? Hadde du satt pcn i fryseren da. :!: Har du noen temp på kab og luft? Lenke til kommentar
Doffer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har dere satt pcn utafor vinduet i 10 minus og trukket kabler inn da eller?? Med andre ord, hvordan fikk dere så lave temps? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 med luftkjøling går det isje an å få lavere temp en lufttempen Lenke til kommentar
olaman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fenomenet er som kjent å åpne vinduet på en kjølig dag, og tempen synker INNE i pcen også! Er ikke det rart? "Tempen synker i pcen når man åpner vinduet" liksom, hihi, har fundert på dette lenge jeg, om hvordan det har seg til... Med andre ord; Det skader ikke å tenke, å PRØØØØVE å finne ut hvorfor "gutta" har så lav temp? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tror nok ikke at maskina har stått på serlig lenge når dere målte og CPUen har i allefall ikke vært under load serlig lenge! Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte) Hva med dere? Hadde du satt pcn i fryseren da. :!: Har du noen temp på kab og luft? hehe, Nei ikke i fryseren! Jeg har en god kabinett(Chenbro Gaming Bomb) en Thermaltake Silent Boost K8 og En sterk "kabinett" vifte som Suger all lufta ut!(120mm-***)(bråker en del). Målingen er tatt før noe load, eller noe som helst belastning av CPU.... Og har selsagt "coolAndQuet" som er på. (Bare AMD har den!!hehe) og har normalt temp i rommet, og sidedøren er ikke tatt av under målingen Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte) Hva med dere? Hadde du satt pcn i fryseren da. :!: Har du noen temp på kab og luft? hehe, Nei ikke i fryseren! Jeg har en god kabinett(Chenbro Gaming Bomb) en Thermaltake Silent Boost K8 og En sterk "kabinett" vifte som Suger all lufta ut!(120mm-***)(bråker en del). Målingen er tatt før noe load, eller noe som helst belastning av CPU.... Og har selsagt "coolAndQuet" som er på. (Bare AMD har den!!hehe) og har normalt temp i rommet, og sidedøren er ikke tatt av under målingen poenget med denne posten då? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Hvor lav temperatur har dere hat i CPU deres? jeg har en record (AMD 64 3000), tro det eller ikke, På 16 grader! ( selsagt ikke med original vifte) Hva med dere? Hadde du satt pcn i fryseren da. :!: Har du noen temp på kab og luft? hehe, Nei ikke i fryseren! Jeg har en god kabinett(Chenbro Gaming Bomb) en Thermaltake Silent Boost K8 og En sterk "kabinett" vifte som Suger all lufta ut!(120mm-***)(bråker en del). Målingen er tatt før noe load, eller noe som helst belastning av CPU.... Og har selsagt "coolAndQuet" som er på. (Bare AMD har den!!hehe) og har normalt temp i rommet, og sidedøren er ikke tatt av under målingen poenget med denne posten då? KAN DU IKKE LESE??????!!! PRØVER Å FORLARE AT JEG IKKE HAR PUTTA PC MIN I E N JÆVLA FRYSER Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Det var iallefall mindre enn 16 grader inne på rommet ditt, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 KAN DU IKKE LESE??????!!! PRØVER Å FORLARE AT JEG IKKE HAR PUTTA PC MIN I E N JÆVLA FRYSER Sånne utspill trenger vi ikke. Tell til 10, og svar på en ordentlig måte. Emnefeltet er lite beskrivende, og tråden sporet av fra første stund. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg