Complexity Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg plages med at jeg ikke kan se filmer i winamp.. eller man kan se dem, men de første 4 sekundene spoler han.. og så hakke filmen og lyden passer ikke i det heletatt.. også noen mp3'er spoler han gjennom (dobbel speed.. musestemme :!: ) vet ikke hvilken codec jeg har.. men jeg sletta divx og en annen codec.. da fikk jeg ikke åpnet filmene.. så instalerte jeg k-lite codec pack.. men samme problem, eneste som hjelper er å slette winamp og så legge det inn på nytt.. da fungerer det fint helt til jeg restarter.. alle filmene og mp3'ene funker fint i wmp kjører windows xp pro me sp1 og 2 takker for svar Og ikke si at jeg skal bynne å bruke wmp.. hater det.. digger winamp Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Installert XviD ? Muligens det fikser problemet ditt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 linken funka ikkje.. pluss at jeg tror det hjelper lite å instalere enda en codec Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 jaja, du finner den under download på den siden hvis du skal ha den. xvid er den codecen folk har flest problemer med siden den ofte blir oppdatert. Codec pakker har du heller ikke bruk for, hvis du bare spiller av xvid og divx. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 det hjalp ikke.. det er ikke bare xvid jeg ikke får sett.. det er alt av filmer i winamp.. og noen musikkfiler blir helt rar! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 blir helt gaaal! bruker bare windows media player til å se filmer.. men blir gaal av at 1\10 del av mp3'ene mine spilles i dobbel hastighet!! irriterende å lete fram mp3'en og starte den i windows media player. ingen tipts til å fikse dette? eller noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå