xD^^ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Slettet. Endret 24. mai 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Sjekket at kortet står skikkelig i slot'en. Kommer du inn i BIOS eller stopper det opp før det (høres det ut som maskinen starter som vanlig)? Edit : Fjernet spørsmål ang 4 pin strøm da kortet ditt ikke trenger dette. Endret 8. april 2005 av WebKnight Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 skjermkortet er bare rett og slett for dårlig hehe er vel defekt vel...prøvd det i en annen pc da ? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg hadde brukt mindre på HK og mer på skjermkort hehe..Prøvd å tatt det ut og satt innigjen?Fungerer andre skjermkort?Har du stor nok strømforsyning? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ..når jeg skal starte opp og installere skjermkortet, så kommer det ikke noe på skjermen! Forhåpentligvis gjør han det i motsatt rekkefølge.... Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ..når jeg skal starte opp og installere skjermkortet, så kommer det ikke noe på skjermen! Forhåpentligvis gjør han det i motsatt rekkefølge.... Hvis ikke, blir resultatet LITT dårlig Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) nm... Må lese bedre tror jeg.. Endret 8. april 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 skjermkortet er bare rett og slett for dårlig hehe hva er det for en idiot komentar! hvordan ville du følt det hvis du hadde kjøpt et nytt grafikk kor, og det er det du får høre... dustete skrivd ot: kommer det ikke noe bilde i det hele tatt? eller kommer det bilde frem til windows, og ingen ting etter det? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Slettet. Endret 24. mai 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Trenger ikke nødvendigvis å være skjermkortet, men det kan også være CPU! Ikke at den er defekt, men at kjøleren sitter skjevt på! Det kan også være at rammen ikke er helt nedi socketen sin! Begge deler resulterer i svart skjerm! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Prøv å bytte minne.. Eller hadde du brukt det samme minnet før? Evt brukt minnet på et annet hovedkort? Hva slags minne? Edit: Prøv skjermkortet i en annen maskin og se om dere får no bilde der, hvis ikke, er det nok defekt... Evt prøv et annet skjermkort i den maskinen dere har problemer med... Endret 9. april 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå