Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Kom over dette. De firmanavnene passer ikke så bra på norsk. :!: Endret 8. april 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Hehehe kan legge til en. Er et spansk firma som bruker forkortelsen FAEN Edit: selskapet heter vist "Fundación Asturiana de la Energía" fant jeg ut Endret 8. april 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehehe kan legge til en. Er et spansk firma som bruker forkortelsen FAEN Edit: selskapet heter vist "Fundación Asturiana de la Energía" fant jeg ut Dette? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehehe kan legge til en. Er et spansk firma som bruker forkortelsen FAEN Edit: selskapet heter vist "Fundación Asturiana de la Energía" fant jeg ut Dette? Jepp Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ingen-ideas Ingen-support Ingen-promote Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Auto-KnullTysk bruktbilfirma :!: :!: Der skal jeg leie bil. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Gammel, men dog... Ikke noe feil på firmanavnet til Honda. Produktnavnet derimot.... Fitta ... Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 The expected form of the Fitta. Genialt :!: . Jeg så en gang at et band med navn Noskills skulle spille i skottland. Bandet het egentlig no kills! Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Gammel, men dog...Ikke noe feil på firmanavnet til Honda. Produktnavnet derimot.... Fitta ... Men hvorfor må denne bilen hete Jazz i Norge da? Lenke til kommentar
nxo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) jeg fant et merkelig firma som het "FARKEN" De laget do.. (svensk) EDIT: leif Endret 12. april 2005 av ("-) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gammel, men dog...Ikke noe feil på firmanavnet til Honda. Produktnavnet derimot.... Fitta ... Men hvorfor må denne bilen hete Jazz i Norge da? Slagordet var jo morsomt da. "Honda Jazz/Fitta, liten utenpå, stor inni". Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Gammel, men dog...Ikke noe feil på firmanavnet til Honda. Produktnavnet derimot.... Fitta ... Men hvorfor må denne bilen hete Jazz i Norge da? Hva tror du? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Når jeg var i spania kom jeg over FOTO-HORA Skal bety noe sånt som at de fremkaller på timen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå