Luv Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har nettop funnet ut hva og hvordan jeg kan bruke brushes, noe som jeg ikke visste før, men som er utrolig kjekt. Jeg ønsker litt kritikk på disse to som var de første jeg laget med brushes. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) ... la merke til denne så litt "utdratt" ut... Ikke så skarp. Endret 8. april 2005 av dD. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Ja, brushene er genial. Er også nybegynner i PS og er ikke så lenge siden jeg fant ut fordelene med brush. Her ser du min kreasjon med brush effekt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Litt konstruktivt: Jeg syns at skriften på det nederste bilde ble litt uklar helt til høyre. Ellers er det veldig bra! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jepp, jeg vet det, og jeg skreiv det i andre posten.. Problemet er at jeg ikke finner psd-fila, slik at jeg kan fikse på den.. Men anyway, ser på den som ett tilbakelagt stadium:P.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jepp, jeg vet det, og jeg skreiv det i andre posten.. Problemet er at jeg ikke finner psd-fila, slik at jeg kan fikse på den.. Men anyway, ser på den som ett tilbakelagt stadium:P.. Ja ja.. Da er det ikke så mye å gjøre (bortsett fra å søke etter den) Ellers var den tipp topp! (Oj! Det var et morsomt ord) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har nettop funnet ut hva og hvordan jeg kan bruke brushes, noe som jeg ikke visste før, men som er utrolig kjekt. Jeg ønsker litt kritikk på disse to som var de første jeg laget med brushes. hvordan gjorde du det med brushene? jeg skjonte ikke det helt jeg..:$ Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 skulle ønske jeg hadde brushes jeg og noen som vet om brushes til fireworks? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det første bildet var skikkelig og profft og spennende. Gratulerer! Det ville jeg hatt som skrivebordsbakgrunn hvis det ikke var for Bentley'en jeg har på desktopet nå. Utrolig tøff og orginalt, samtidig som det ser bra ut. Lenke til kommentar
Jonas H Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 de var fete de, skulle ønske jeg kunne lage noe så fint Lenke til kommentar
Luv Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Tusen takk:P Ang. bilde2.. Var ikke så bra og vvar det første jeg lagde.. Men men, man lærer så lenge man lever og jeg har lenge igjen å leve.. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 du har ikke tilfeldigvis en guide/tutoiral på bruk av brush? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) du har ikke tilfeldigvis en guide/tutoiral på bruk av brush? Bare å skrive "photoshop tutorial grunge" inn i google. Finner masse slikt da. De bildene han har laget kalles for grunge. Her har du en hel haug med grunge effekter. Var en bra side jeg fant nå nettopp, utrolig mye forskjellig på den nettsiden. Ps. Laga meg en egen sig med grungeeffekt. Hva syns dere om den? Bruker den inne på battlefield.no sitt forum. Endret 17. april 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ' date='17/04/2005 : 09:51'] du har ikke tilfeldigvis en guide/tutoiral på bruk av brush? Bare å skrive "photoshop tutorial grunge" inn i google. Finner masse slikt da. De bildene han har laget kalles for grunge. Her har du en hel haug med grunge effekter. Var en bra side jeg fant nå nettopp, utrolig mye forskjellig på den nettsiden. Takker! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 ' date='17/04/2005 : 10:51'] Ps. Laga meg en egen sig med grungeeffekt. Hva syns dere om den? Fet den Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nice! Skikkelig bra! *Beundre* Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har så vidt vært borti PS, så jeg har ikke så god erfaring. Men fra mitt standpunkt var de dritkule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå