Pufhead Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hei Jeg har nettop kjøpt et Sapphire Radeon X850PRO 256MB VIVO GDDR3 PCI-Express og jeg får ikke kobla det til TV mit noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du burde være litt mer utfyllende om hvilket problem du har. Du kobler til skjermkortet, setter i S-Video kabel og setter den i Tv'n. Hvis du ikke har S-Video inngang, kan du bruke en Scart overgang. Svar på hvordan kobler til Tv, finner du i bruksanvisningen. Er du fortsatt blank, kan jeg gi deg en innføring. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Den har ikke S-Video til gang den har sån rar en med 9 pin har alldi sett det før og fikk med en sån kabel med overføring til 2 S-Video inntak og 2 andre vet ikke hva det er Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du har vel ikke tittet i bruksanvisningen? Den kabelen du nevner er en VIVO-overgang, der finner du TV-utgang med både s-video og kompositt. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 den bruksanvisningen jeg har er Feil jeg har ikke S-video og ikke composite kontakt jeg har VGA og DVI og VIDO som du sier Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Vivo kabel ja..men i enden av den er det 4 utganger sant? En s-video og en composite inn og en s-video og composite ut. Det skal stå en pil på kontakten hvilken vei den går. (inn eller ut) Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 den bruksanvisningen jeg har er Feil. Tviler litt på at bruksanvisningen er feil. Sikker på at du ikke har misforstått? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Vivo kabel ja..men i enden av den er det 4 utganger sant? En s-video og en composite inn og en s-video og composite ut. Det skal stå en pil på kontakten hvilken vei den går. (inn eller ut) sant en sån en ja må jeg bruke alle 4? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 den bruksanvisningen jeg har er Feil. Tviler litt på at bruksanvisningen er feil. Sikker på at du ikke har misforstått? nei den er feil det står og peker ned på Skjermkorte Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hva med å stikke på produsentens hjemmeside og lese bruksannvisningen der hvis du har fått "feil"..? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 den bruksanvisningen jeg har er Feil. Tviler litt på at bruksanvisningen er feil. Sikker på at du ikke har misforstått? nei den er feil det står og peker ned på Skjermkorte Den skjønte ikke eg helt..? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 for og si det da det står ingen ting om det i manualen da Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Okei. men du nevte noe om at du kun hadde: En VGA,en DVI og en VIVO? Du hadde en kabel som deler seg i fire? med to gule kontakter og 2 svarte? Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Okei. men du nevte noe om at du kun hadde: En VGA,en DVI og en VIVO?Du hadde en kabel som deler seg i fire? med to gule kontakter og 2 svarte? ja 2 grønne og 2 orange Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 ja akurat den der ja Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) har du scart plugg til tv'en da? Evnt. andre tilkoblingsmuligheter som s-video eller composite? Endret 8. april 2005 av kjaks Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Da bruker du den kabelen som du som passer i tv'en, du har vel en sånn scart med en gul,hvit og rød inngang? den gule skal du bruke. bare pass på å bruke den kontakten der pilen går vekk fra skjermkortet. Det fulgte vel med en kabel som går fra vivo kabelen til tv'en..? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 En sånn scart kan du kjøpe på clas, eller så fulger det med en sånn til playstation,nintendo etc. men da må du bruke composite. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) oki takker for svar men det funker ikke ser bare når jeg tryker på godta på egenskaper så ser jeg det blinker på TV i et sek og så skjer det ingen ting Endret 8. april 2005 av MR-X666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå