hultee Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen flinke proggere uten jobb her? Trenger noen som kan C++/PHP og har en generell forståelse av SQL... Kontakt meg på [email protected] Lenke til kommentar
knuto Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 noen som kan C++/PHP Kva i huleste meiner du med C++/PHP? Dersom du skal programmere noko til ei heimeside, er det PHP, og ikkje C++ du må tenkje på. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 CGI? Tror jeg har en gaaamel bok et sted som (blant annet) forklarer hvordan du kan lage et c-program til å lage en aktiv side. Lenke til kommentar
knuto Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 CGI og C er ikkje det same... Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 me knuto: Jeg vil tro han vet det. Men du kan bruke f.eks. C til å skrive CGI-applikasjoner, og jeg regner med at det var dét han tenkte på. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 me knuto: Jeg vil tro han vet det. Men du kan bruke f.eks. C til å skrive CGI-applikasjoner, og jeg regner med at det var dét han tenkte på. Jupp. Ikke at det er på topic da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå