DaCooL Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Er det noen her som har prøvd plugins til morrowind, i så fall trenger jeg tips til GODE plugins. Er det noen som vet om det kommer ut en Lord of the Rings plugin? PS: Ingen cheat plugins er gode...... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 prøvde en plugin som la til noen ekstra lyder i nærheten av den byen du starter opp. fungerte helt greit Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Prøv http://morrowindfiles.com/ Massevis av plugins. Har kun benyttet en hus plugin.Syns jeg hadde litt for lite plass :smile: Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-07-04 12:44, skrev DaCooL:Er det noen her som har prøvd plugins til morrowind, i så fall trenger jeg tips til GODE plugins.Er det noen som vet om det kommer ut en Lord of the Rings plugin?PS: Ingen cheat plugins er gode...... Jada, Er en LoTR mod på vei skulle jeg mene. Nå husker jeg ikke noen url i farta, men etter de bildene jeg så så kommer det til å bli ypperlig hvis det noen sinne blir ferdig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå