JacoPastorious Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Heisann. Jeg har tenkt på å overklokke systemet mitt. Men jeg kan ikke noe om det. Er det noen som vet av noen linker der jeg kan lære meg det grunnleggende? Det sidene jeg har funnet på egenhånd er litt for innviklet for meg. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Si heller hvilke komponenter du har, så kan vi sikkert hjelpe deg Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Første gang jeg skulle overklokke ble jeg også henvist til den artikkelen, jeg synes ikke at den hjelper meg nevneverdig, og jeg føler meg heller ikke særlig "trygg". Vil bare si at før du begynner å overklokke bør du lese i manualen i hovedkortet hvor jumperen til å restarte BIOS er, viss det skulle gå galt kan du bare restarte biosen, og så burde alt være i orden etter å ha tatt en liten tur innom bios etter oppstart. Endret 8. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Første gang jeg skulle overklokke ble jeg også henvist til den artikkelen, jeg synes ikke at den hjelper meg nevneverdig, og jeg blir føler meg heller ikke særlig "trygg". Enig.. Gammel begynner den å bli også.. Syns overklokking.no kunne lagt en ny giude... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå