Pels Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Men serriøst, det bladet virka ikke serriøst i det hele tatt... Er sånne blad som dem som får folk til å handle data hos el-kjøp og "expert" Kanskje de har en allianse med el-kjøp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Vel, datarelatert informasjon til massene er skjelden helt 100% i tråd med sannheten, men det der var å ta litt hardt i må jeg si... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 HAr sett litt i det bladet, og uten å kaste meg på "vi mobber bladet" tråden ønsker jeg bare å spørre om noen vet hva som hendte med de som skrev i "Databladet". Utvilsomt et av de beste spillmagasinene jeg leste, og stort sett alle bladene som jeg kjøpte er minst lest en 5 ganger. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 PCGW er det beste norske pc bladet BASTA!!! der står det alt om spill og pc hardware samt tips osv.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 PCGW er det beste norske pc bladet BASTA!!! der står det alt om spill og pc hardware samt tips osv.... ...å poenget var? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Komputer for alle får IT-avisens journalister til å fremstå som kunnskapsrike og reflekterte... Det eneste seriøse databladet vi har her i landet er PC World Norge. De har en høy redaksjonell standard. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Komputer for Alle er et useriøst blad med skribenter med et kunnskapsnivå litt under gjennomsnittet for en maur. Ja, jeg vet hva jeg snakker om, ettersom jeg har lest hvert eneste blad som er gitt ut siden 1999 (faren min abonerer på det). Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Komputer for alle får IT-avisens journalister til å fremstå som kunnskapsrike og reflekterte... Det eneste seriøse databladet vi har her i landet er PC World Norge. De har en høy redaksjonell standard. Er enig der, stefaren min abonnerer på PC World også, de har mye bedre artikler og høyere kunnskapsnivå. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Komputer for Alle er et useriøst blad med skribenter med et kunnskapsnivå litt under gjennomsnittet for en maur.Ja, jeg vet hva jeg snakker om, ettersom jeg har lest hvert eneste blad som er gitt ut siden 1999 (faren min abonerer på det). En maur vet mest sannsynlig ikke f.eks forskjellen på AMD og Intel da, så.. Iallefall, PC World er bra, men jeg likte Incite PCGames da det var. Så jævli synd at de sluttet, elsket det bladet! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 En maur vet mest sannsynlig ikke f.eks forskjellen på AMD og Intel da, så.. Så mente jeg det ikke bokstavelig da... Lenke til kommentar
kosh Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Antar mye ligger i at aktive brukere av internett er ganske enkelt mye mer oppdatert enn et magasin. Blir raskt gammel informasjonen i et magasin iforhold til hva du daglig kan lese på nettet. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 vil ikke si pc world norge er så veldig bra men helt klart bedre enn komputer for alle, et blad selv min far forstår Det beste databladet jeg selv vet om er det amerikanske MaximumPC, noen andre som leser det? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 HAr sett litt i det bladet, og uten å kaste meg på "vi mobber bladet" tråden ønsker jeg bare å spørre om noen vet hva som hendte med de som skrev i "Databladet". Utvilsomt et av de beste spillmagasinene jeg leste, og stort sett alle bladene som jeg kjøpte er minst lest en 5 ganger. Helt enig!!! Må være det beste bladet jeg noensinne har hatt for data!!! Plutselig kom det liksom aldri noe nytt nr Har ikke peiling hva som skjedde Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Lurer på om jeg/vi i det hele tatt får noe svar ifra KFA, jeg sendte jo en mail der jeg linka til denne tråden..lurer på hva de gjør.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Så mente jeg det ikke bokstavelig da... Så var det jo en smiley på slutten, da. Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Endret 9. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Komputer for alle er jo et blad for newbies :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Så mente jeg det ikke bokstavelig da... Så var det jo en smiley på slutten, da. Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Ikke den typen smilien du brukte. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 HAr sett litt i det bladet, og uten å kaste meg på "vi mobber bladet" tråden ønsker jeg bare å spørre om noen vet hva som hendte med de som skrev i "Databladet". Utvilsomt et av de beste spillmagasinene jeg leste, og stort sett alle bladene som jeg kjøpte er minst lest en 5 ganger. Helt enig!!! Må være det beste bladet jeg noensinne har hatt for data!!! Plutselig kom det liksom aldri noe nytt nr Har ikke peiling hva som skjedde Ja, jeg antar at de gikk suverent konken, men likevel. Jeg lot meg også underholde av et eller annet norsk blad som jeg ikke husker navnet på, men, såvidt jeg husker, hadde en krona (ala slik konger og slikt skal ha på hodet) eller noe i logoen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Komputer for alle er jo et blad for newbies :!: Nettopp, og jeg synes ikke det er rett å lede noobs på villspor Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Ikke den typen smilien du brukte. Eh, neivel. Du om det. Men kom til å tenke på en ting da, KFA inspirerte meg til å bygge min egen PC første gang, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå