srbz Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har du sjekka datoen på artikkelen? Men uansett har X600 aldri vært noe toppkort som er kjempemasse for penga eller überkortet over alle überkort. Og at det koster 3000/3500 liksom? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Bladet kom i posten i dag. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Bladet kom i posten i dag. Haha, de må faen meg henge ganske LENGE etter omverden... De har sikkert et kontor langt inni ei kullgruve, der de ikke ser omverden. Og sitter på 7k linje, at de nyhetene de laster ned er ferdige 2 år etter de er slippt ut! Har abbonert på KFA, og da var jeg ikke store gutten, men ser i ettertid, de var noe å kaste bort penger på det også Så jeg holder meg til Begin.no, Neowin.net og BetaNews.com Edit: Leif Juster har stått opp igjen dere Endret 8. april 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Da foreslår jeg at du forteller stefar om hvilke blad han burde kjøpe. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Haha :!: ja nå har jeg sett det og.......er det mulig. (Kunne de ikke i det minste ha sjekka prisene i en webshop....Og da hade de kansje sett at det finne bedre kort på markedet og.. ) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Tror jeg skal kjøpe bladet, kaste mitt X850XT kort i søpla og kjøpe meg toppkortet.... uhm... X600 til NERVEOVERPRIS.... Woooha... Jeg er glad jeg aldri har lest pc-blad, da jeg heller brukte pengene på pc-deler så jeg ikke hadde råd til å lese blad om dem... Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 fått en god del latterkramper av og lese det bladet ja. Tror forresten at det egentlig er dansk som blir oversatt til Norsk. derav navnet Komputer for alle Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Tror jeg skal kjøpe bladet, kaste mitt X850XT kort i søpla og kjøpe meg toppkortet.... uhm... X600 til NERVEOVERPRIS.... Woooha... Jeg er glad jeg aldri har lest pc-blad, da jeg heller brukte pengene på pc-deler så jeg ikke hadde råd til å lese blad om dem... uff ja, ut med X800XT og inn med X600Pro ! :!: Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) alle sammen, kast de kortene deres over x600 pro. for x600 pro er best? x600 pro mitt får vell kjøpe x600 jeg da Endret 9. april 2005 av Airborne Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Var det snakk om PCI-E eller AGP? Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Var det snakk om PCI-E eller AGP? tror ikke du får x600 pro til agp? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 HAHA.. det er jo menneskelig å feile?? kødder bare... er glad for at jeg valgte hjemmepc bladet i stede for KFA Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Abonerer på det bladet, men det er mest p.ga. at jeg får de CD`ene med hvert blad, og fikk en DVD med programmer for en stund siden. Men jeg å nok slutte med det snart, de har jo nesten bare de samme programmene etterhvert. Ser endel feilinformasjon de har ja, ingen tvil om det. Likte heller ikke den prøveutgaven av HjemmePC som kom i posten for en liten stund siden, var ikke noe bedre det synes jeg. Men det er jo samme utgiver (tror jeg) så det overasker meg egentlig ikke så mye da. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg må innrømme at HjemmePC har en god del av skylden for der jeg er i dag. Det var vel i 98 eller 99 at en demoversjon av Visual Basic fulgte med. Og jeg testa det ut og jeg ble hekta på programmering. Og siden da har det ballet på seg og jeg har lært meg "et par" andre språk . Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Bare for å gjøre folk oppmerksomme på at noen har lyst på gamle og utdaterte kort, ønsker jeg å nevne at jeg er villig til å betale opptil 600 spenn for et X800XT eller X850XT kort, for å gjøre overgangen til X600 kort mindre smertefull for lommeboka. Jeg kjøper alle jeg får tilbud om Send PM! -Ko_deZ- Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 De opplyste heller ikke om at X600 er PCI-E og 9600 er AGP, det er faktisk eneste forskjellen.. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hmm... Jeg ble "automatisk" kastet over til et Hjemme-PC abbonement da PCPro gikk "konkurs". (PCPro syntes jeg forresten var et ganske bra blad... mer vekt på artikler enn nyheter/gadgets - det siste leser vi jo om på nettet.) Jeg mottok to blader av "nye" Hjemme-PC før jeg sa det opp... Nå har de visst kuttet helt ut artikler - bare gadgets (hvor det ikke står noe om forhandler og pris, forresten) og dilldall. Her om dagen ble jeg oppringt av en selger som skulle prakke på meg et blad om gadgets... Hun ble skikkelig sur da jeg sa at denslags leste jeg om på nettet... Endret 9. april 2005 av meastp Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Komputer for n00bs skulle det hett... Ville ihvertfall bytta ut 9600 med minst 9800pro/6600GT og x600 med x800/850/6800 ultra Men serriøst, det bladet virka ikke serriøst i det hele tatt... Er sånne blad som dem som får folk til å handle data hos el-kjøp og "expert" Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg abbonerte noen måneder på KfA, men synes det ikke holdt mål, så jeg droppa det. Masse feil ala det som tråden omhandler. Nå mottar jeg hjemmePC, etter PcPro la inn årene. Det er et hakk bedre, men veldig mye produktinformasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå