Goliath Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg ønsker at folk skulle kunne koble seg til min Dlink DI-624+ router men ikke kunne gå på internett. De skal benytte seg av nettverket men ikke internett. Hvordan ordner jeg dette? Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Gå inn på advanced\ filters på routeren, der kan du blokkere internett tilgang for bestemte ip adresser. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 k..så det finnes ingen andre måter? hvem som helst kan da bytte sin egen IP og dermed få tilgang vel..?! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) jeg har ikke noe svar på sproblemet ditt, men jeg lurer på noe av det samme... er det mulig å begrense hastigheten til en maskin på nettverket? (eks: jeg har tilgang på 75% av internettet på hjemmenettverket, og broren min har 25%... eller jeg har 700kb/s og broren min 300kb/s...) er det i det hele tatt mulig, jeg har tråløst nettverk på begge maskiner. Begge maskinene har også fast IP, gitt fra en annen router (ikke det trådløse).. Endret 8. april 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Du kan gi hver enkelt av dem en statisk (fast) ip-adresse. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) jeg har ikke noe svar på sproblemet ditt, men jeg lurer på noe av det samme... er det mulig å begrense hastigheten til en maskin på nettverket? (eks: jeg har tilgang på 75% av internettet på hjemmenettverket, og broren min har 25%... eller jeg har 700kb/s og broren min 300kb/s...) er det i det hele tatt mulig, jeg har tråløst nettverk på begge maskiner. Begge maskinene har også fast IP, gitt fra en annen router (ikke det trådløse).. Legg inn net limiter på den andre PCn. Endret 8. april 2005 av jgrondal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå