Macint0sh Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Tekken Tag Tournament var et av de første spillene som dukket opp på PlayStation 2. Dessverre scoret ikke spillet særlig høyt. Til tross for dette solgte Tekken Tag Tournament bra. Tanken bak spillet var at det skulle være som et "mellomspill" før Tekken 4, og dette var tydelig. Bortsett fra grafikken og tag-slåssingen, virket det veldig likt sine forgjengere. Nå har Virtua Fighter 4 også vist muskler på PlayStation 2 og forhåpningene til Tekken 4 har blitt skyhøye. Etter en altfor lang ventetid fikk jeg endelig mulighet til å spille den japanske utgivelsen av Tekken 4. 2 år har gått siden "The King of Iron Fist Tournament 3". Endelig er det tid for den fjerde. Les hele omtalen her Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Gleder meg =) Gleder meg... =) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 9,4 på IGN... http://ps2.ign.com/articles/356/356385p1.html Dere kan visst glede dere ja... Det er godt.... "drekke resten av vodka`n" [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-06 02:10 ] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Tekken 4 sugde noe så jævli... TTT var klart den beste!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg